خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر از اشتغال‌زایی در روستاهای استان بوشهر با نصب مولدهای خورشیدی خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب رستمی در نشست بررسی اجرای اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم برای تولید انرژی پاک استفاده از مولدهای خورشیدی است که استان بوشهر ظرفیت خوبی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی و نصب مولدهای خورشیدی با ظرفیت تولید ۱۰ کیلووات برق در پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: این طرح توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است و آمادگی نصب در دیگر دستگاه‌های استان را نیز دارد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه نصب مولدهای خورشیدی از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در روستاهای استان بوشهر است، اضافه کرد: ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت و اجرای این طرح در روستاها اشتغال خوبی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نقش مهم حمایت از این طرح‌ها در توسعه اشتغال و کارآفرینی ادامه داد: وزارت نیرو به مکلف خرید تضمینی ۲۰ ساله برق تولیدی از افرادی که از طریق مولدهای خورشیدی اقدام به تولید برق می‌کنند شده است.

رستمی با اشاره به هزینه ۷۵ میلیون تومانی نصب مولدهای خورشیدی ۱۰ کیلوواتی، بیان کرد: بخش عمده‌ای از این هزینه‌ها تسهیلات ارزان قیمت است و می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی به حساب بیاید.

ارائه تسهیلات ارزان به روستائیان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این نشست از ارائه تسهیلات ارزان به روستائیان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بهبود وضعیت اشتغال و اشتغال پایدار برای روستاییان را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

حمیدرضا پناه با اشاره به تدوین و ارائه بسته‌های اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در نقاط مختلف بیان کرد: ۹۸۳ میلیارد ریال برای ارائه تسهیلات اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر تصویب شده و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات ویژه روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت است خاطرنشان کرد: افراد متقاضی دریافت این تسهیلات باید از طریق نام نویسی در سامانه اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه اشتغال پایدار روستایی نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور خواهد داشت، همکاری بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات را یکی از مهمترین اولویت‌های این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اعتباری اشتغال فراگیر و پایدار روستایی بر اساس مزیت‌ها و قابلیت‌های روستاها  ادامه داد: صندوق توسعه ملی و منابع موسسه‌های اقتصادی و مالی منابع اعتباری این تسهیلات را ارائه می‌کنند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید