خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس انجمن جوانان کارآفرین لرستان گفت: پکیج سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شود.

‌به گزارش کارآفرین ناب، احسان ناصر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اهمیت توجه به گردشگری اظهار کرد: توجه صحیح به گردشگری توسط بخش حاکمیتی استان شامل موارد بسیاری از جمله ثبت آثار تاریخی و فرهنگی لرستان نزد مراجع بین‌المللی است.

وی ادامه داد: تشکیل یک ستاد جهت پیگیری موضوع مهم حضور، نام، مشخصات و اطلاعات موردنیاز گردشگری لرستان در بولتن‌ها و رفرنس‌های خارجی و داخلی که استان از این حیث بسیار فقیر است.

ناصر اضافه کرد: تامین امنیت روانی و مادی هر چه بهتر و بیشتر مسافران در جای‌جای استان که فرهنگ‌سازی از اصلی‌ترین مؤلفه‌هایی است که در بحث گردشگری باید آن را مدنظر قرار داد.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران افزود: تهیه پکیج‌های سرمایه‌گذاری به صورت واقعی و مطلوب با رعایت استانداردهای بین‌المللی جهت جذب سرمایه‌گذاران، رفع موانع سرمایه‌گذاری موجود در استان و شناسایی اصولی و دقیق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی این بخش به توسعه صنعت توریسم در استان کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه روند توسعه سایر استان‌ها و مناطق پیشرو و الگوبرداری، شناسایی ظرفیت‌های استفاده نشده و برنامه‌ریزی جهت بهره‌برداری هرچه بهتر و... نیز از مهمترین مولفه‌هایی است که در توسعه گردشگری باید به آنها توجه کرد.

ناصر یادآور شد: یکی از مزیت‌های اصلی استان موضوع مهم گردشگری است که می‌تواند راه نجاتی برای استان باشد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید