خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برپایی بازارچه دستاوردهای دختران و بانوان سرپرست خانوار به مناسبت هفته کارآفرینی و حمایت از تولیدات داخلی در متروی شهرری خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاري صداوسيما ، حجت الاسلام و المسلمین معبودی با بیان این مطلب گفت:  بازارچه دستاورد های دختران و بانوان کارآفرین با هدف حمایت از تولیدات داخلی و محصولات مراکز مهارت آموزی کوثر و همچنین بانوانی که در زمینه توسعه مشاغل خانگی فعالیت می کنند، در مترو شهرری برپا شده است.
معبودی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره‌ لزوم حمایت از کالای داخلی افزود: سخنان ایشان یک رهنمود اساسی و عملی برای انتخاب کالای تولید داخل کشور به‌وسیله‌ مردم است تا از این راه بتوانیم کار و تلاش تولیدکنندگان داخلی را ارج نهاده و از زحمات آنها قدردانی کنیم.
وی حمایت از تولید داخلی را عاملی موثر بر اشتغال‌زایی، فقر زدایی و حل شدن بسیاری از مشکلات دیگر دانست و تاکید کرد: این  نمایشگاه گامی موثر در معرفی توانمندی زنانی است که با همه‌ محدودیت‌هایی که دارند تلاش می‌کنند محصولاتشان را از نظر کیفی به جایی برسانند که مورد قبول مردم واقع شود.
این بازارچه دارای20 غرفه از تولیدات صنایع دستی، زیور آلات ، لوازم آشپزخانه، عرقیات گیاهی، و پوشاک از ساعت 10 تا 20 پذیرای شهروندان است و علاقه مندان می توانند تا 22 مردادماه، از این فضای نمایشگاهی در مجاورت متروی شهر ری استفاده کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید