خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومين جشنواره کسب‌وکار کامپوزیت ایران (ISC97) با هدف فراهم کردن زمینه تعامل بین ایده پردازان و سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومين جشنواره کسب‌ وکار کامپوزیت ایران توسط پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمي ایران با همکاری شرکت مهندسي پایدار ابتکار آرمینا و حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته  معاونت علمی آذرماه سال جاری برگزار می شود.  ایجاد انگیزه، جذب سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه و دارای ظرفیت اقتصادی، برای تولید ثروت و اشتغال در حوزه مواد کامپوزیتی اهدافی است که این جشنواره دنبال می کند. برگزاری این جشنواره تخصصي با حضور کارشناسان علمي و سرمایه‌گذاران و صنعت گران حوزه مواد کامپوزیت رقم می خورد.

همچنبن کامپوزیت‌های زمینه فلزی، پلیمری، سرامیکی، نانوکامپوزیت‌ها و بازیافت مواد کامپوزیتی، 5 حوزه اعلام شده برای پذیرش طرح هستند. روند برگزاری نیز به این صورت است که طرح‌های حائز شرایط عمومي، پس از فرآیند داوری و بررسی‌های اولیه و تکمیلي، جهت ارائه و دفاع انتخاب شده و در نهایت به‌صورت حضوری و در فضایي کاملاً منصفانه و دقیق به سرمایه‌گذاران ارائه می شود.

اهداف اصلی برگزاری این رویداد فراهم کردن زمینه تعامل بین ایده پردازان و سرمایه‌گذاران با برگزاری جلسات رودررو، ایجاد انگیزه در بین ایده پردازان و ظهور ایده‌های نو در زمینه مواد کامپوزیتی، محقق نمودن اهداف اقتصاد مقاومتي با فراهم آوردن بستر گذر از فضای تولید علم به تولید ثروت و کارآفریني، بهبود و افزایش توان رقابت‌پذیری، کار گروهي و نقد شوندگي در بین نسل جوان، معرفي نوآوری‌ها و فناوری‌های بدست آمده در زمینه مواد کامپوزیتي، آشنایي با اصول کسب‌وکار و آماده‌سازی نیروهای توانا برای ورود مستقل به حوزه تجارت، بهره‌گیری از سرمایه و تجربه سرمایه‌گذاران و امکانات تولیدی بنگاه‌های فعال در کشورو ایجاد بستر ارتباطي بین مراکز صنعتي با ایده پردازان مراکز تحقیقاتي با هدف افزایش توان داخلي کشور در تأمین نیازهای فناورانه صنعت است.
مهلت نهایی ارسال طرح‌ها تا پایان مردادماه سال جاری است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد می‌توانند به نشانی WWW.ISC96.ir مراجعه کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر