خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسابقه «چاره بازار» با هدف جذب، توانمندسازی و کشف تیم‌های مناسب بانوان جهت ورود به شتابدهنده کسب‌وکارهای خلاق برگزار می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، یکی از مهم‌ترین عوامل شکست استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا عدم وجود مدل کسب‌وکار خلاقانه و ضعف در بازاریابی است از این رو مسابقه «چاره بازار» برای رفع این مشکل برگزار می شود.

این مسابقه ویژه بانوان و با هدف ترغیب آنان به اشتغال در جایگاه‌هایی متناسب با خود و استفاده از توان متخصصان و نخبگان کشور و جذب، توانمندسازی و کشف تیم‌های مناسب بانوان جهت ورود به شتابدهنده کسب‌وکارهای خلاق برپا خواهد شد.

در مرحله اول مسابقه «چاره بازار» تیم ها در ابتدا یک برنامه کلی جهت فروش را ارائه و طی ۴ هفته به صورت عملی این برنامه را اجرا می کنند. تیم های راه یافته به مرحله دوم یک برنامه بازایابی و فروش را تدوین و در مذاکره با مدیران شرکت ها آن را ارائه خواهند کرد.

 تیم‌های برگزیده، در مرحله سوم با رصد و تحلیل بازار و به کمک مربیان، طرح خود را تکمیل و در قالب یک برنامه دقیق بازاریابی و فروش تدوین می کنند و در ادامه با کمک سرمایه اولیه ۵ میلیون تومان که در اختیار آن ها قرار می گیرد تا بازخورد لازم را دریافت کنند. در تمام مراحل مربیان و داوران متخصص حوزه مربوطه در کنار تیم ها خواهند بود تا به شیوه صحیح روند کار خود را پیش ببرند.

جوایز این مسابقه ۱۵۰میلیون تومان برای تیم های برگزیده نظر گرفته شده است. همچنین تا سقف ۵۰ میلیون تومان از تیم های برتر حمایت خواهد شد.

مسابقه «چاره بازار» با حمایت معاونت علمی و فناوری به‌ منظور حمایت مادی و معنوی از ایده‌های‌نو و افراد خلاق و نوآور و با تمرکز بر بانوان صاحب ایده و یا مستعد همکاری در پرورش ایده  برگزار می شود.

«درآمد ناشی از سود حاصل از فروش برای همه شرکت کنندگان»، «معرفی به موقعیت های شغلی مرتبط»، «موقعیت همکاری با موسسات معتبر در حوزه بازاریابی و فروش»، «امکان دریافت نمایندگی کالا در شهرستان‌ها»، « آموزش‌های مجازی و کارگاهی و نظارت مربیان در حین مسابقه»، «انتقال تجربه‌های افراد موفق در این حوزه و مذاکره با مدیران شرکت‌های برتر»، «گواهی حضور در مرحله دوم و سوم مسابقه از طرف معاونت علمی» از دیگر تسهیلات و جوایز برای طرحهای مطرح شده در این مسابقه هستند.

فراخوان شرکت در مسابقه «چاره بازار» تا ۳۰ مرداد ماه اعلام شده و اختتامیه و معرفی برگزیدگان در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید