خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

درسومین رویداد هم نت فناوری شرکت مخابرات منطقه اصفهان ، تیم های موفق شتابدهنده مشاهیر که در مرحله ورود به بازار کسب و کار قرار دارند به معرفی طرح خود وچالش ها و اهمیت کار شتابدهنده در موفقیت استارتاپ ها پرداختند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مخابرات منطقه اصفهان، پس از برگزاری دو رویداد موفقیت آمیز هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال های 94 و 95 و حمایت از تیم های برگزیده شده در مرکز شتابدهی مشاهیر شرکت مخابرات، با برگزاری مراسمی سومین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

 این گردهمایی در اتاق بازرگانی و باحضور جمعی از مدیران ارشد شرکت مخابرات، شورای جوانان اتاق بازرگانی، شهرک علمی و تحقیقاتی، انجمن صنفی کسب و کارهای مجازی استان اصفهان، فاوای شهرداری، دانشگاه آزاد نجف آباد، مراکز رشد و کارآفرینی، کارآفرینان و شتابدهنده های فعال استان برگزار شد.

 در این گردهمایی مشایخی معاون تجاری مخابرات منطقه اصفهان در سخنانی  تاریخچه ای از تاسیس و فعالیت شتابدهنده مشاهیر مخابرات را از ابتدا تاکنون بیان کرد و پس  از آن گزارشی تصویری از فعاليت هاي شتابدهنده مشاهير پخش شد.

 سپس خسروی عضو  شورای اسلامی شهر اصفهان و دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در رابطه با چالش ها و اهمیت کار شتابدهنده در موفقیت استارتاپ ها به ایراد سخنرانی پرداخت.

 در ادامه این گردهمایی سه تیم از تیم های موفق شتابدهنده مشاهیر به نام های طرح "ما می بینیم"، طرح "آلتر" و طرح "یوز" که در مرحله ورود به بازار کسب و کار قرار دارند به معرفی طرح خود پرداختند.

در این گردهمایی زاهدی یکی  از برجسته ترین مربیان کارآفرینی و بنیان گذار استارتاپ ایونت سنتر و اصفهان پلاس در باره ظرفیت های کارآفرینی اصفهان سخنرانی کرد.

 از شاخص های بارز این گردهمایی که با محوریت اداره بازاریابی و امورمشتریان معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان و همکاری شرکت صدرا نگین پارسیان برگزارشد می توان به رویکرد شرکای تجاری و استفاده از دانش پژوهان  جوان اشاره کرد که می تواند  نویدبخش کلاس جدیدی در بخش بازاریابی کشور محسوب گردد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید