خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار مراغه با تاکید بر لزوم توجه به اشتغال و کارآفرینی در شهرستان گفت: واحدهای کارآفرین فعال در زمینه تولید صنایع و هنرهای دستی حمایت می شوند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، حمید شکری در بازدید از یک واحد تولیدی صنایع دستی افزود: با توجه به ارزش افزوده بالای هنرهای دستی، مشکلات پیش روی این واحدها احصا و برای رفع آنها تدابیر مناسبی توسط دستگاه های متولی اتخاذ خواهد شد.
وی ادامه داد: این واحدها با ایجاد اشتغال برای خانواده ها به ویژه زنان در خانواده ها، زمینه ساز رونق کسب و کار و نیز تامین بخشی از هزینه های خانواده ها هستند و باید حمیات شوند.
وی اضافه کرد: این واحد تولیدی صنایع و هنرهای دستی، به عنوان یک واحد کارآفرین توانسته زمینه اشتغال حدود 200 نفر از بانوان این شهر را فراهم سازد و الگویی برای کارآفرینی و اشتغال در این زمینه باشد.
شکری با اشاره به حمایت از تولیدات هنرهای دستی در شهرستان گفت: برای این منظور روند ارائه تسهیلات برای این واحدها تسهیل و از ظرفیت آنها برای توسعه کسب و کار و گردشگری استفاده خواهد شد.
وی از تخصیص یک غرفه برای صنایع دستی مراغه در نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران خبرداد و افزود: از ظرفیت کارآفرینان این عرصه برای معرفی و شناساندن ظرفیت های سرمایه گذاری و جذب گردشگر در این نمایشگاه استفاده می شود.
مدیر این واحد تولیدی نیز گفت: این واحد تولیدی توانسته زمینه اشتغال برای بانوان در منازل را فراهم کرده و اکنون نیز در حال راه اندازی یک واحد کارگاهی روستایی تولید هنرهای دستی مبتنی بر سنگ های قیمتی است.
همیلا زنبوری افزود: در راستای ایجاد برند برتر در زمینه هنر سنگ های تزئینی و قیمتی، این شرکت به عنوان تنها صادر کننده کشوری فعال در این عرصه توانسته 6 گواهی بین المللی کیفیت را از مراجع جهانی کسب کند.
وی ادامه داد: این شرکت همچنین به عنوان صادرکننده صنایع دستی پس از چند سال صادرات، از ابتدای سال برای اولین بار عرضه داخلی محصولات ساخته شده خود را نیز آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش های صنایع دستی با مشارکت سایر بخش ها و صنایع خصوصی از جمله اهداف آتی این واحد تولیدی است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید