خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نهمین استارتاپ تریگر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و ستاک (ستاد توسعه ایده‌‎های کارآفرینانه) با معرفی برترین‌های این دوره به کار خود پایان داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، نهمین استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف با موضوع انرژی برگزارشد.

طبق روال هر دوره در 4روز اول، در بخش ابتدایی رویداد کارگاه‌های تخصصی حوزه‌ی کسب‌و کار و کارگاه‌های تخصصی حوزه انرژی برگزار شد.

در بخش دوم پس از صحبت‌های مهمانان ویژه و شبکه‌سازی و پذیرایی، شرکت‌کنندگان در بخش ملاقات‌سریع (fast meeting) حاضر شدند. در این بخش هر فرد 90ثانیه فرصت داشت تا خود را به نفر مقابل معرفی کند و بتواند افراد را برای هم‎تیم شدن با خود ترغیب کند.
در دو روز پایانی افراد پس از تشکیل تیم و انتخاب ایده، در کنار هم بر روی ایده‌ در نظر گرفته شده برای هر تیم کار کردند و در نیم روز آخر (جمعه بعد از ظهر) پس از ارائه‌ تیم‌ها، ایده‌های برتر در اختتامیه اعلام و از آن‌ها تقدیر شد.
بهروز عادلشاهیان، مهدی گندم‌زاده، احسان مال‌اندیشان و مهران عباسی تیم اول، حسین حسن‌مرادیان، معصومه بهشتی و امیررضا رنجبران تیم دوم، سید سعید سیدحسین، سینا خلخالی، مجتبی توانایی مروی و رضا فتحی تیم سوم دوره نهم استارتاپ تریگر شریف بودند.
بانک رفاه، پارک علم‌و فناوری شریف، معاونت علمی‌و فناوری ریاست جمهوری، مرکز رشد شریف، شتابدهنده شریف و شرکت شریف سولار حامیان این دوره از رویداد بودند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید