خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با برگزاری رویداد استارتاپی، ایده‌هایی که امکان تبدیل‌شدن به نرم‌افزار را داشته باشند، به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، رویداد تله پرومو استارت رویدادی برای حمایت از ایده‌های خلاق و کاربردی برای تولید اپلیکیشن‌ها است. در این رویداد، صاحبان ایده، ایده‌های خود را در حضور داوران و سرمایه‌گذاران مطرح می‌کنند.

استارت‌آپ‌ها و ایده‌های کسب‌ وکارهای نوپا بخش مهمی از ایده‌های اقتصادی برای سرمایه‌گذاران هستند و در این رویداد استارتاپی طرح‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به اپلیکیشن را داشته باشند پس از بررسی به سرمایه‌گذاران معرفی خواهند شد.

این رویداد استارتاپی از سوی یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید نرم‌افزار برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند تا 17 مهرماه ایده‌هایی که امکان تبدیل شدن به اپلیکیشن موبایل را دارند، ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جشنواره به آدرسhttp://telepromo.ir/submit-idea  نسبت به ثبت‌نام و ارسال ایده‌ خود اقدام کنند.

به نفر اول این رویداد مبلغ 200 میلیون ریال، به نفر دوم 100 میلیون ریال و به نفر سوم 50 میلیون ریال اعتبار اعطا خواهد شد. این جوایز معادل پکیج مشاوره‌ای در حوزه‌های تحقیق و توسعه، مالی، حقوقی، تکنیکال، مارکتینگ و بازاریابی است که به افراد یا تیم‌های منتخب ارائه می‌شود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید