خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: این استان در زمینه کارآفرینی و اشتغال بانوان کم رنگ است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، نفیسه نخعی در طرح توان افزایی زنان در مسیر کسب و کار و کارآفرینی بیان کرد: طرح توان افزایی بانوان طرحی ملی بوده که در ۲۰ استان برگزار شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های خراسان جنوبی بیان کرد: این استان پتانسیل های زیادی در زمینه صنایع دستی و معدن داشته که نیازمند همت بالای جوانان است.

نخعی با بیان اینکه در شرایط کنونی فارغ التحصیلان خانم زیادی در استان هستند، گفت: اگر هر فارغ التحصیل به فکر کارآفرینی باشد، بیکاری معضل اول مشکلات نخواهد بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی افزود: بانوان به این خودباوری برسند که اگر پای کار نیایند، شرایط تغییری نخواهد کرد و نباید انتظار داشته باشیم علی رغم همه داشته ها به برخورداری برسیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم، گفت: کارآفرینی اشتغال مولد است و می تواند تولید تکلونوژی ایجاد کند.

نخعی با بیان اینکه خراسان جنوبی در زمینه کارآفرینی و اشتغال بانوان کم رنگ است، اظهار کرد: باید مراکزی باشد که کارآفرینان را تقویت و حمایت کند.

وی با بیان اینکه به تعداد انگشتان دست بانوی کارآفرین نداریم، اظهار کرد: باید با نگاه حمایتی و جنسیتی به کارآفرینی بانوان نگاه کنیم و این امر نیازمند رونق کارآفرینی بانوان است.

نخعی افزود: تسهیلات خوبی برای توسعه روستایی و شرایط پایدار وجود دارد که فرصت خوبی برای کارآفرینی و اشتغالزایی است.

وی بیان کرد: می گوییم رتبه اول تولید زرشک و رتبه های برتر تولید زعفران و عناب را داریم اما هنوز نتوانستیم ارزش افزوده ای که در  این محصولات استراتژیک وجود دارد، را ایجاد کنیم.

گفتنی است؛ ۸۰ نفر از بانوان در این طرح شرکت کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید