خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این دانشگاه، گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز و تا 23 آبان ماه برای بازدید علاقه مندان دایر است.

به گزارش کارآفرین ناب، حسن رسولی صدقیانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این نمایشگاه اقتدار دانشگاه در توسعه کارآفرینی، اشتغال و تثبیت مرجعیت دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان متولی مهارت آموزی در نظام آموزش عالی کشور را نشان می دهد، افزود: آرمان های دانشگاه در جهت توسعه کسب و کار و شناسایی فرصت های شغلی باید محقق شود.
وی در رابطه با اهداف برپایی این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه با هدف پرورش دانشجویان با شیوه مهارتی، ایجاد قابلیت های ذهنی ریسک پذیری، کنجکاوی، روحیه تعامل و ایده پردازی خلاقانه برپا شده است.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی افزود: در این نمایشگاه با تکیه بر ظرفیت و دانش بومی، دستاوردهای مراکز آموزش علمی کاربردی استان و دفاتر کار آفرینی این مراکز اعم از ایده ها و محصولات دانشجویان و فارغ التحصیلان در راستای معرفی و ارتباط با صاحبان صنایع اقدام شده است.
وی با بیان اینکه 16 غرفه در این نمایشگاه دایر است، اضافه کرد: چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی در بیش از 15 حوزه شغلی آماده بازدید علاقه مندان است.
گفتنی است، این نمایشگاه در بوستان قائم واقع در خیابان حضرت پور دایر شده و از ساعت 12 تا 18 آماده بازدید شهروندان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید