خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نازنین دانشور، بنیانگذار وب‌سایت خرید گروهی تخفیفان در مرحله فینال رقابت جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه ( CACCI) موفق به کسب رتبه نخست شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، بنابر اعلام تخفیفان، فینال رقابت جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون‌ اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه همزمان با سی ودومین نشست این کنفدراسیون طی روزهای جمعه و شنبه دوم و سوم آذرماه در استانبول برگزار شد.

نازنین دانشور در این زمینه گفت: ما از طرف اتاق بازرگانی یکی از پنج کاندیدای معرفی شده به این رقابت بودیم و بعد از اینکه جزو فینالیست‌های نهایی قرار گرفتیم از ما خواستند به ترکیه برویم و از خودمان دفاع کنیم.

دانشور گفت: در بخش فینال پنج شرکت کننده حضور داشتند و وقتی اسم ما را اعلام کردند هم ما و تیم اتاق بازرگانی حاضر در آن رویداد خیلی خوشحال شدیم.

درباره تخفیفان
تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

تخفیفان بستری است برای ارائه انواع خدمات و محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره، رزرو رستوران، بلیط قطار، بلیط هواپیما، رزرو تور، رزرو هتل، خرید بلیط استخر با تخفیف و کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و هزاران کار دیگر از جمله خدماتی است که در تخفیفان در دسترس شما هستند و تخفیفان به انجام آن‌ها مفتخر است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید