خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی تبریز با تأکید بر نقش بسزای دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه کارآفرینی، گفت: آموزش‌های ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجویان را مهارت‌محور کرده و در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه نقش موثری دارد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، «علی فلسفی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار کرد: فلسفه‌ی وجودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ارائه آموزش‌های مهارتی هم‌چنین کاربردی کردن دانش است، از این‌رو بیش از 70 درصد آموزش‌های ارائه شده در این دانشگاه مهارتی و کارگاهی است.

وی با بیان این‌که هر یک از مراکز جامع علمی کاربردی رسالت‌ها و مأموریت‌های خاص خود را دارند، افزود: مأموریت‌های مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی نیز در حوزه صنایع‌دستی، میراث فرهنگی هم‌چنین گردشکری است و این مرکز برنامه‌های خود را حول این محورها پیگیری می‌کند.

رئیس مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی تبریز با تشریح اهداف و برنامه‌های خود برای مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی تبریز، اظهار کرد: می‌کوشیم تا رشته‌های جدیدی که در مرکز ارائه می‌دهیم در راستای مأموریت‌های این مرکز بوده و نیاز روز جامعه باشد هم‌چنین توسعه و تجهیز کارگاه‌ها، توسعه رشته‌ها، ارتقای کیفیت آموزشی مرکز و استفاده از مدرسان مجرب را در برنامه داریم.

فلسفی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه علاوه‌بر شناساندن طرح‌ها و در وجود دانشجویان و دانش‌آموزان انگیزه و هدف ایجاد می‌کند تا بتوانند مسیر هدفمندی را پیش روی خود ترسیم کنند.

وی در توصیه‌ای به دانشجویان گفت: توصیه اصلی بنده به دانشجویان این است که به معنای واقعی کلمه دانشجوی علمی کاربردی شوند و در حین تحصیل خود به کسب مهارت‌ها همت و دقت بیشتری کرده تا پس از فارغ‌التحصیلی صرفاً مدرک به دست نباشند و بتوانند اشتغال‌زایی کرده و با دانش خود تولید ثروت کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی تبریز با اشاره به ضرورت مهارت‌محور شدن مراکز آموزشی، گفت: در این راستا مراکز آموزشی باید ارتقای کیفیت آموزشی، توجه جدی به بخش مهارتی آموزش‌ها را مدنظر قرار داده هم‌چنین فعالیت‌های نظاررتی خود را که در حد مناسبی است ارتقا دهند.

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی با هدف معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار و معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل احراز به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی در مرکز آموزش علمی و کاربردی ماشین‌سازی تبریز برپا شده است.

این نمایشگاه از 26 تا 29 آذرماه از ساعت 9 الی 18 میزبان مردم استان خواهد بود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید