خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای در نشست صمیمی سرپرست معاونت آموزش متوسطه با اعضای دفتر آموزش های فنی وحرفه ای اعلام کرد: برای اولین بار در کشور ، دوره آموزشی ویژه مدیران منتخب کشوری هنرستانهای مجری طرح "ایجاد هنرستان های کارآفرین شاخه فنی و حرفه ای "برگزار می گردد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، دکتر حسینی مقدم گفت : در راستای راهبردها و سیاست های وزارت آموزش و پرورش درخصوص افزایش اثر بخشی نظام جدیدآموزش های فنی و حرفه ای ،دفتر آموزش های فنی و حرفه ای توسعه کارآفرینی، ترویج فرهنگ کار و ارتقاء شایستگی های حرفه ای و اقتصادی هنرجویان را در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه افزود: مطابق برنامه های مصوب ابلاغی مقام عالی وزارت دربخش کیفیت بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای 50 باب هنرستان کارآفرین در استانهای کشور هدف گذاری شد.با عنایت به اعلام آمادگی استانها در حال حاضر 26هنرستان از یازده استان در این طرح انتخاب گردیدند ،دراین هنرستان ها که دارای تنوع رشته ای مختلف هستندبرنامه های متنوعی در زمینه کارآفرینی تعریف گردیده است به گونه‌ای که 28 رشته از مجموع 41 رشته شاخه فنی و حرفه ای را پوشش می دهند.

حسینی مقدم با بیان اینکه دفتر آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان سیاست گذار و راهبر هنرستان های کشور است برای اجرایی کردن طرح ایجاد هنرستان های کارآفرین برنامه ای مشخص را در فازهای مختلف تدوین نموده است. اولین فاز آن برگزاری دوره آموزشی برای هنرستان های منتخب است که در ابتدای دیماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

حسینی مقدم با اشاره به راهکار 5-6 سند تحول بنیادین گفت در فاز دوم در حال تهیه و تدوین پیش‌نویس اولیه برنامه جامع کارآفرینی و مهارت آموزی ویژه هنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای با همکاری و مشارکت هنرستان‌ها، مناطق، استان‌ها، دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سمن‌ها و ... فعال در زمینه کارآفرینی هستیم.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه ای خاطر نشان کرد با توجه به استقرار کامل دوره دوم متوسطه شاخه فنی و حرفه ای همه مولفه‌های نظام جدید از جمله فضا، تجهیزات، نیروی انسانی، تلفیق شایستگی‌های مختلف، نوع آموزش، ارزشیابی مبتنی بر شایستگی نیز در هنرستان‌های برگزیده با دقت و حساسیت بالاتری رصد و تحلیل می‌شودو در این زمینه پروپوزال طرح پژوهشی نیز در حال تهیه وتدوین می باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید