خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در آئینی با حضور مسئولان کشوری و استانی از ۴ چهره برتر حوزه کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، جشنواره تجلیل از مریم دیباجی مدیر شرکت طبیعت زنده، حمید شکرانی مدیر شرکت سپاهان موکت، نصرت اله رئیس زاده مدیر شرکت نماسازان مروارید و غلامحسین رضایی مدیر کارخانه آرد مارون به عنوان 4 چهره برتر حوزه کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج  برگزار شد.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این همایش صاحبان اصلی تامین اجتماعی را کارفرمایان دانست و گفت: این سازمان با کمک کارفرمایان از اشتغال و نیروی کار حمایت  و برای رشد تولید و اقتصاد کشور حرکت می‌کند.

عباس نورمحمدی با اشاره به اینکه حدود 43 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: ضروری است منابع مالی به موقع تامین شود تا این سازمان بتواند به تعهدات خود عمل کرده و خدمات بیمه‌ای و درمانی مطلوب به بیمه شدگان ارائه کند.

وی بیان کرد: بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان در سه سال متوالی نشانه حمایت سازمان از بخش خصوصی و کارفرمایان و داشتن عزم جدی برای رونق تولید و کسب و کار است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز در این همایش بیان کرد: تامین اجتماعی و بخش خصوصی شرکای اجتماعی هستند و باید حال و روز بهتری داشته باشندولی هم اکنون این گونه نیست و سازمان تامین اجتماعی که در شرایط سخت به دولت‌ها کمک می‌کرد، اکنون در پرداخت حقوق مستمری بگیران خود با مشکل رو به‌رو شده است.

جبار کیانی‌پور افزود: بیش از سه میلیون بازنشستگی خارج از موعد فشار زیادی بر تامین اجتماعی وارد کرده و از طرف دیگر کارفرمایان نیز که صاحبان این سازمان هستند، در پرداخت حق بیمه دچار مشکل هستند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید