خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رییس شورای رقابت اعلام کرد:

 کیفیت محصولات ایران خودرو بهتر از سایپاست

رییس شورای رقابت با رد افزایش 15 درصدی قیمت خودرو به عامل کیفیت در تعیین افزایش قیمت اشاره و گفت: در حال حاضر بازار خودرو کشش افزایش قیمت را ندارد. وی افزود : کیفیت محصولات ایران خودرو بهتر از سایپاست.
به گزارش  ایسنا، رضا شیوا در حاشیه همایش بیست‌ و پنجمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به این‌که قیمت خودرو و میزان افزایش آن براساس محاسبات ریاضی تعیین شده و سپس تعیین تکلیف می‌شود، اظهار کرد:

عدم افزایش قیمت برای خودروسازان بهتر است چرا که بازار کشش لازم را ندارد.وی با اشاره به این‌که دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو تعیین شده است، تصریح کرد: شورای رقابت منتظر تصمیم‌گیری مجلس در مورد رقابتی‌ یا غیررقابتی بودن بازار خودرو در این مورد است.رییس شورای رقابت خاطرنشان کرد: در فرمول تعیین افزایش قیمت خودرو شورای رقابت اگر کیفیت خودرو پایین باشد تولید‌کننده جریمه خواهد شد و اگر کیفیت آن بهبود پیدا کند جایزه خواهد گرفت.
وی افزود: در حال حاضر کیفیت خودرو رشد چندانی نداشته است و به همین جهت به خودروسازان توصیه می‌شود که در کنار افزایش تولید، کیفیت را نیز بهبود بخشند. شیوا همچنین در پاسخ به این سوال که طبق ارزیابی شورای رقابت کیفیت کدام خودروها بالاتر است، اظهار کرد: طبق فرمول ما به نظر می‌رسد ایران خودرو به لحاظ کیفی نسبت به سایپا رشد بهتری داشته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید