خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و با هدف کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار، کلاس‌های آموزشی قالیبافی در بندرعباس برگزار می‌شود.

به  گزارش کارآفرین ناب، الیاس محسنی در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: بانوان هرمزگانی بلندپروازان قله‌های رفیع ایمان و معرفت‌اند و زیباترین شکوفه‌های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشانده‌اند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس کارآفرینی و امکان شرایط رفاهی در شهر است که با برنامه‌‌ریزی‎های صورت گرفته حمایت از زنان سرپرست خانوار در جهت کارآفرینی را دنبال می‌کنیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه فرهنگسراهای شهرداری بندرعباس مکان مناسبی برای آموزش مختلف هستند، گفت: تاکنون در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقداماتی را در حمایت از اقشار مختلف انجام داده‌ایم که کارآفرینی در این بخش به بهبود شرایط زندگی و درآمدزایی زنان سرپرست خانوار کمک می‌کند.

محسنی بیان کرد: در جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار و بانوان ساکن محلات کمتر برخوردار با هدف کارآفرینی این قشر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی قالیبافی در فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است بانوان پس از آموزش در منازل خودشان مشغول به فعالیت شوند و از این طریق بتوانند امرار معاش کنند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: این کارگاه آموزشی شامل اصول قالیبافی از جمله گره زدن، بافت و ... است و در فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس برگزار می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: این سازمان با استفاده از ظرفیت‌های موجود همواره به دنبال ارتقاء اجتماعی ساکنین محلات کم‌برخوردار و قشر آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید