خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رونمایی از تندیس آنگوا 2017 در نمایشگاه و همایش صنعت CNG به مقامات ایرانی اهداء می شود

تندیس برگزاری آنگوا 2017 به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای بین المللی صنعت CNG کشور در روزهای 16 و 17 آذر ماه طی برگزاری نمایشگاه و همایش صنعت CNG به مقامات ایرانی جهت برگزاری اهدا می شود.
به گزارش خبرنگار ما ، نمایشگاه و همایش صنعت CNG ایران روزهای 16 و 17 آذرماه در مرکز همایش های صدا و سیما با حضور فعالان و متخصصان این عرصه برگزار می شود که طی آن تندیس برگزاری آنگوا 2017 به مقامات ایرانی جهت برگزاری این رویداد مهم بین المللی اهدا می شود.نمایشگاه و همایش صنعت CNG که با همکاری و مشارکت مستقیم شرکت ملی پالایش و پخش و فراورده های نفتی، دفتر مدیریت طرح CNG این شرکت، تشکل های صنعتی و صنفی صنعت و با حمایت انجمن بین المللی خودروهای گاز سوز اقیانوسیه و آسیا (ANGVA) در روزهای 16 و 17 آذر ماه سال جاری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد که پیش زمینه مناسبی برای استقبال از آنگوا 2017 است.

آنگوا 2017 یک گام به سمت فرصت‌های بین المللی
 امیر خاکی، نایب رئیس انجمن بین المللی خودروهای گاز سوز آسیا پاسفیک ANGVA برگزاری این همایش را پیش زمینه ای برای میزبانی از آنگوا 2017 خواند و در این باره گفت: علی رقم همه دستاوردهایی که ایران در زمینه صنعت CNG به دست آورده و رتبه بالای آن در سطح جهانی ما هنوز نتوانستیم در سطح بین المللی جایگاهی متناسب با آنچه از نظر آماری داریم به دست آوریم.وی در ادامه افزود: پس از این همه رشد در عرصه صنعت CNG بحث عضویت در انجمن های بین المللی انجام شد که با تلاش انجمن های CNG و بخش های مختلف به دریافت میزبانی همایش آنگوا در سال 2017 انجامید.نایب رئیس انجمن بین المللی خودروهای گاز سوز آسیا پاسیفیک ANGVA برگزاری همایش صنعت CNG را یک پیش زمینه مناسب برای میزبانی از آنگوا 2017 خواند و اظهار کرد: نایب رئیس انجمن بین المللی خودروهای گاز سوز آسیا پاسفیک ANGVA درباره اهمیت برگزاری همایش در حوزه صنعت CNG اظهار کرد: هر صنعتی بعد از یک مدت زمان مشخص در بازار داخلی اشباع می شود لذا اگر برای توسعه آن برنامه ریزی نداشته باشیم با توقف آن رو به رو می شویم. کما اینکه صنعت LPG دچار چنین مشکلی شد و  سرمایه گذارانش به نوعی فرصت را از دست دادند. لذا برای نگه داشتن صنعت CNG قدم بعدی ورود به بازار جهانی است. این همایش تحت عنوان انجمن خودروهای گاز سوز آسیا و اقیانوسیه هر دو سال یکبار برگزار می شود که در سال 2017  ایران میزبان آن خواهد بود.
خاکی برگزاری همایش در حوزه صنعت CNG را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور در همایش های جهانی و برگزاری آن دریچه ای برای به روز کردن اطلاعات در این حوزه و صد البته به اشتراک گذاشتن بازار و فرصت های آن برای ارائه زیرساخت هایی است که تحت عنوان تولید در کشور داریم. در واقع به دنبال این هستیم که با این اقدامات زمینه سازی مناسب برای  صادرات به شرکت های خارجی داشته باشیم.

همایش CNG گامی مهم در توسعه علمی و صنعتی کشور
شهرام اتفاق، مدیر انجمن سوخت‌های جایگزین نیز درباره برگزاری نمایشگاه و همایش ملی صنعت CNG در آذرماه سال جاری گفت: نمایشگاه و همایش ملی صنعت CNG با همکاری و مشارکت مستقیم شرکت ملی پالایش و پخش و فراورده‌های نفتی، دفتر مدیریت طرح CNG این شرکت، تشکل‌های صنعتی و صنفی صنعت و با حمایت انجمن بین المللی خودروهای گاز سوز اقیانوسیه و آسیا (ANGVA) برگزار  خواهد شد.وی با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای صنعت CNG اظهار کرد:  بی شک ملزم به توسعه علمی‌و صنعتی کشور در حوزه‌های نوین سوخت و انرژی هستیم تا در مسیر توسعه پایدار گام برداریم.مدیر انجمن سوخت‌های جایگزین تصریح کرد: یقینا ظرفیت بزرگی برای تولید و عرضه محصولات و خدمات در صنعت CNG در کشور وجود دارد. بر همین اساس نیز اکنون ایجاد ارتباطات و فرصت‌های بین المللی برای این تبادلات فناوری و تجاری اجتناب ناپذیر است.اتفاق ادامه داد: رویدادهایی همچون کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آنگوای 2017 و همچنین نمایشگاه و همایش آذرماه CNG  و سوخت‌های جایگزین ، می‌تواند نمونه‌های خوبی از این فرصت‌ها باشند. نمایشگاه و همایش صنعت CNG با نگاهی تازه به بررسی فعالیت ها و کمبودها در صنعت CNG ایران  خواهد پرداخت. در این رویداد علمی و صنعتی کشور، مهندسین و متخصصان امر، کنکاشگرانه به بررسی فرصت ها، خطرات، و چالش های پیش رو در دوران پس از تحریم می پردازند.همچنین در این نمایشگاه مواد و روش های استقرار در سطح جهانی سیستم با تکنولوژی بالا برای گسترش صنعت CNG ایران نیز بررسی می شود. آماده سازی زمینه لازم برای سرمایه گذاری خارجی در صنعت CNG توسط صاحبان صنعت و مقامات دولتی در دوران پس از تحریم، فعالیت ها و کمبود در صنعت CNG ایران، مواد و روش ها استقرار در سطح جهانی سیستم با تکنولوژی بالا برای گسترش صنعت CNG ایران، آماده سازی زمینه لازم برای سرمایه گذاری خارجی در صنعت CNG توسط صاحبان صنعت و مقامات دولتی در دوران پس از تحریم نیز از جمله دیگر مباحث این همایش است.

شایان ذکر است که به دنبال کسب امتیاز میزبانی بزرگترین همایش و نمایشگاه بین المللی دوسالانه گاز سوز جهان با نام th ANGVA 20177  توسط جمهوری اسلامی‌ایران و اعلام رسمی‌این موفقیت ارزشمند به وزارت نفت توسط انجمن بین المللی خودروهای گازسوز اقیانوسیه و آسیا – به عنوان معتبرترین انجمن صنعت CNG جهان – فعالان این صنعت در ایران به منطور هماهنگی و برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم، اقدام به برنامه ریزی جهت برپایی پیش رویدادهایی در این باره کرده اند.به همین منظور نخستین پیش رویداد در روزهای 16 و 17 آذرماه سال جاری با عنوان (IRAN CNG2015) در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد.این نمایشگاه و همایش در شرایطی برگزار می‌شود که با تصویب برجام از سوی مقامات عالی کشور، فضای تولید و کسب و کار به سمت رونقی بی سابقه خواهد رفت و فرصت‌های تازه ای در دوران پسا تحرم در همه جوانب پدید خواهد آمد.بر اساس این گزارش، شرکت ملی فرآورده های نفتی ایران، شرکت توزیع (NIOPDC)، مرکز آموزش ANGVA (PALC)، گروه مدیریت و حمل و نقل سوخت،  انجمن سوخت های جایگزین، انجمن CNG ایران، و تولید کنندگان  CNG ایران از جمله سازمان دهندگان این رویداد مهم هستند

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید