خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 دبیر کنگره ملی اقتصاد مقاومتی:

اقتصاد مقاومتی باید در وجود همه آحاد ملت و دولت نهادینه شود

دبیر کنگره ملی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در وجود آحاد دولت و ملت نهادینه شود گفت: باید به اقتصاد مقاومتی بپردازیم و این وظیفه همه است و جنبش اقتصاد مقاومتی در جهت تبیین این نقش قدم برخواهد گذاشت.
به گزارش تسنیم، مجید قبادی در اختتامیه کنگره ملی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: امیدواریم این کنگره آغازی برای ایجاد جنبش در جهت تحقق اهداف آرمانهای انقلاب اسلامی و موضوع اقتصاد مقاومتی باشد و راه را برای دستیابی و اهداف نظام و آسایش رفاه و امنیت ملی فراهم کند.

وی افزود: می‌خواهیم امروز میثاقی با هم ببندیم تا در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که پیش‌بینی شده قدم برداریم و ماحصل آن رسیدن به سند چشم‌انداز 20 ساله باشد تا با سرعت و شتاب بیشتر و صرف هزینه کمتر به این هدف مهم دست یابیم.دبیر کنگره ملی اقتصاد مقاومتی گفت: در دو روز برگزاری این همایش در بخش‌های علمی به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت شد و موضوعاتی مانند اقتصاد خانواده، گردشگری، صنایع دستی، توسعه متوازن کشور، چالش‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و... بررسی شد و این موارد نتایج تلاش یک سال اخیر بود.
قبادی تاکید کرد: مسابقه‌ای را برگزار کردیم و ا مروز برگزیدگان آثار معرفی شدند و بخش‌های این مسابقه در حوزه فیلم، فیلمنامه‌نویسی، عکس و کاریکاتور بود.وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید در وجود همه آحاد دولت و ملت نهادینه شود و باید به آن بپردازیم و این وظیفه همه است و جنبش اقتصاد مقاومتی به دنبال تبیین این نقش می‌باشد تا این اقدام با قدرت و در خور نظام اسلامی پیش برود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید