خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همتی اعلام کرد:

وصول و تعیین تکلیف 60 هزار میلیارد ریال از معوقات بانک ملی

دکتر همتی با تشکیل کارگروه‌های ویژه در بانک ملی ایران، بخش مهمی از پرونده‌های مطالباتی تعیین تکلیف شد، تاکید کرد: وصول و تعیین تکلیف 60 هزار میلیارد ریال از معوقات بانک ملی ایران در سال 93 توسط خود بانک، نشان همراهی و توجه بانک به تولیدکنندگان است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ،همایش بررسی عملکرد بخش حقوقی و دعاوی و پیگیری و وصول مطالبات معوق بانک در سال 93 و تبیین اهداف سال 94 با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل و جمال دامغانیان عضو هیأت مدیره، در سالن حافظ برگزار شد.وی وصول مطالبات معوق و بازگشت سرمایه‌های قفل شده به چرخه اقتصادی کشور را زمینه‌ساز پرداخت تسهیلات جدید به بخش‌های مولد کشور دانست. مدیر عامل بانک ملی ایران توسعه خدمات حوزه‌ IT،افزایش درآمدهای کارمزدی و خصوصاً بخش بین‌الملل و همچنین افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌های بانک را از عوامل دیگر برای سوددهی بانک دانست و خواستار تلاش جدی تمامی کارکنان برای افزایش آن‌ها شد.
دکتر همتی با تقدیر از تلاش‌های همکاران در سال 93 بر توجه ویژه به وصول مطالبات تاکید و یکی از نقاط درخشان عملکرد بانک در سال گذشته را وصول مطالبات و تعیین تکلیف بسیاری از پرونده‌های مطالباتی عنوان کرد و تلاش و عزم جدی همکاران در این زمینه را مایه پایداری توسعه و پیشرفت بانک ملی ایران دانست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید