خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


معاون توسعه کارآفرینی واشتغال:

صنعت پوشاک بخش قابل توجه توسعه کسب و کاراست

معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی در دومین نشست تخصصی توسعه صنعت پوشاک واتصال به زنجیره ارزش جهانی بخش قابل توجهی از توسعه کسب و کار کشوررا درصنعت پوشاک دانست .
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی دکتر عیسی منصوری امروزدردومین نشست تخصصی توسعه صنعت پوشاک واتصال به زنجیره ارزش جهانی  که با حضوردکترعلی ربیعی وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی، دکتر محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیرصنعت ، معدن و تجارت ورئیس سازمان توسعه تجارت و معاون وزیر بازرگانی، دکتر سازگارنژاد معاون وزیرکارورئیس سازمان اموزش فنی و حرفه ای ،مهندس کلانتری معاون وزیر در امور تعاون و صاحبان و نمایندگان صنایع پوشاک کشور و انجمن‌های تخصصی پوشاک که در محل مجموعه ورزشی فرهنگی تلاش برگزارشد افزود : اقتصاد صنعت زمانی رشد می کند که اتصال به بازارجهانی هدایت شده ، حفظ شود.

وی بر طرح توسعه کسب و کار واشتغال پایدار(تکاپو) تاکید کرد و گفت :جریانی با محوریت بخش خصوصی نیز در این زمینه آغاز به کار کرده است .
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی ادامه داد : ما رسته های بالای تولید ثروت و اشتغال را درکشور شناسایی کردیم و یکی از این رسته ها صنعت پوشاک است .
دکترمنصوری افزود : تقویت و توانمندی سازی، اصلاح و بهسازی سیاست ها و قوانین ومقررات برای تسهیل کارصنعتگران درحوزه پوشاک در دستور کار ما قراردارد .
 وی به تجربه موفق کشورهای ترکیه ،ویتنام و بنگلادش درصنعت پوشاک اشاره کرد و گفت می توان با بومی سازی قواعد آنان را برای موفقیت در صنعت پوشاک کشور به کاربرد .
 معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی گفت : سعی کرده ایم ازتجربیات موفق بین المللی درصنعت پوشاک استفاده کنیم و درزمینه هایی نیز عقد قرارداد داشته و موفق بوده ایم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید