خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان برکت از جذب فارغ‌التحصیلان برتر دانشگاه‌های کشور در شرکتهای دانش‌بنیان زیر مجموعه ستاد اجرای فرمان امام(ره) و موسسه دانش‌بنیان برکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ماهنامه کارآفرین ناب؛ حمیدرضا امیری‌نیا امروز (شنبه 20 آذرماه) در اختتامیه سومین مسابقات مهارت‌سنجی (فن‌آور) اظهار کرد:‌ تا یکسال آینده 100 فارغ‌التحصیل برتر دانشگاه‌های کشور در شرکت دانش بنیان زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و موسسه دانش‌بنیان برکت جذب  و مشغول به فعالیت می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان برکت گفت:یکی از محدودیت‌های ما این است که در بعضی از حوزه‌ها نیروی جوان کارآمد کم داریم.

امیری‌نیا با اشاره به اینکه فناوری حداکثر 10 الی 20 درصد موضوعات است، تاکید کرد: 80 درصد موضوعاتی که در تولید محصول مطرح بوده کسب مهارت است.

وی افزود: فن‌آوری را نیروهای جوان به دست می‌آورند اما وقتی که می‌خو اهیم آن محصول را وارد بازار کنیم در روانشناسی مخاطب و بازاریابی دچار مشکل می‌شویم.

رئیس هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان برکت گفت: اگر از ابتدای تولید هر محصولی نگاه به بازارهای بین‌المللی نباشد آن کار محکوم به شکست خواهد بود. 

امیری‌نیا تصریح کرد: همه به صورت بالقوه می‌توانند کارآفرینی کنند اما بالفعل رسیدن،  شرایطی می‌خواهد که امیدواریم در موسسه دانش‌بنیان برکت به این مهم دست پیدا کنیم.

سومین دوره مسابقات مهارت‌سنجی مهارت در 7 رشته برنامه‌نویسی کامپیوتر، برنامه‌نویس تلفن‌های هوشمند، داده‌کاوی، برق، الکترونیک، معماری و جست‌وجوی هوشمند (OSINT) و بیش از 15 گرایش تخصصی از 17 تا 19 آذرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در اختتامیه سومین دوره مسابقات مهارت سنجی فن‌آور که 20 آذرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

منبع سایت خبری تسنیم

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید