خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری یزد از برگزاری تور استارتاپ راه ابریشم در این شهر و با حضور سرمایه‌گذاران فرانسوی خبر داد و گفت: برگزاری رویدادهای کارآفرینی در استان با حمایت مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپا صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، «تقی فرهنگ‌نیا» با بیان اینکه از ابتدای سال جاری فعالیت مرکز توانمند ‎‎سازی و تسهیل گری کسب‌وکارهای نوپا در استان یزد آغاز شده است، تصریح کرد: عمده فعالیت این مرکز در زمینه ارتقای زیست ‎‎بوم کارآفرینی است.
وی حوزه فعالیت این مرکز را زیرمجموعه وزارت ارتباطات عنوان کرد و گفت: این مرکز با جذب اساتید و جوانان با استعداد استان برای امر مربیگری، رویدادهای کارآفرینی استان را حمایت و برگزار می‏‏کند .
مدیر مرکز رشد ICT یزد ادامه داد: این مجموعه از گروه‏‏های دارای ایده تشکیل شده است و علاوه بر آن نیروهای استارتاپی و متخصصان، سرمایه‌گذاران، شتاب دهنده‌ها، پارک‌های علم‌وفناوری، مراکز رشد و سازمان‌هایی که قصد به اشتراک‌گذاری منابعشان را دارند نیز در این حوزه فعال هستند .
وی با اشاره به برگزاری جلسات آشنایی با تجارب نیز افزود: این جلسات با حضور صاحبان تجربه بالا به صورت ماهانه در مرکز رشد علم‌وفناوری برگزار می‌شود و این افراد تجارب خود را با دیگر افراد به اشتراک می‌گذارند .
فرهنگ‌نیا از برگزاری جلسات مشاوره کاری نامحدود نیز خبر داد و گفت: جلسات مشاوره‌ای نامحدودی در پارک علم‌وفناوری با حضور کارشناسان و مشاوران کاری ویژه تمام افراد از سراسر استان برگزار می‌شود .
وی به میزبانی یزد از تور استارتاپ راه ابریشم نیز اشاره و اظهار کرد: تور استارتاپ گردشگری در هشت شهر کشور شامل شهرهای تبریز، زنجان، رشت، تهران، اصفهان، تهران، شیراز، یزد و مشهد و با حضور سرمایه‌گذاران فرانسوی برگزار می‏‏شود .
این مقام مسئول نحوه برگزاری استارتاپ راه ابریشم را به صورت رقابتی سازنده و برگزیده شدن دو تیم در هر استان ذکر کرد و گفت: تیم‌های هر استان در جلسه دفاعیه 5 دقیقه‌ای باید ایده و شغل خود را معرفی کند که تیم‌های برگزیده پس از مشاوره‏‏های تخصصی به همراه سرمایه‌گذاران در مرحله نهایی رقابت‏‏ها در کیش حضور می‎‎یابند.
فرهنگ‏‏نیا برگزاری این تور در یزد را از اول تا نهم آبان ماه اعلام و ابراز امیدواری کرد که با همکاری رسانه‌ها در زمیته اطلاع‌رسانی در مورد برگزاری این کار جدید در استان، افراد متخصص گردهم آمده و این رقابت‌ها منجر به ایجاد اشتغال‌هایی جدید و ارائه ایده‌هایی نو شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید