خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل دفتر کار و دانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید در تمام دوره های پیش دبستانی تا متوسطه فرهنگ کارآفرینی نهادینه شود افزود: در این صورت همه دانش آموزان می توانند با ایجاد نوآوری در حوزه های مختلف کارآفرین برتر شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی آذر کیش  امروز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس که در محل دبیرستان فرزانگان (رازی سابق) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از امروز بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز و ۹۸۰ هزار فرهنگی  در ۱۰۰ هزار واحد آموزشی حاضر می شوند.
وی افزود: سند تحول بنیادین مدرسه را به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در رشد و تعالی کشور و نیز کانون تربیت معرفی کرده است.
آذرکیش،  مدرسه را جلوه ای از تحقق حیات طیبه خواند و گفت: در کرمانشاه نیز برای تحقق این اهداف برنامه های محوری تدوین شده است.
وی با اشاره به اینکه باید در تمام دوره های پیش دبستانی تا متوسطه فرهنگ کارآفرینی نهادینه شود افزود: در این صورت همه دانش آموزان می توانند با ایجاد نوآوری در حوزه های مختلف کارآفرین برتر شوند.
مدیر کل دفتر کار و دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه کشور سرشار از فرصتهای کارآفرینی است گفت: امید است در این صورت شاهد تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید