خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون وزیر کار، از اختصاص وام ۱۰۰ میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید با بهره کم به مدال آوران تیم اعزامی نخبگان مهارتی کشورمان به مسابقات جهانی ۲۰۱۷ ابوظبی، خبر داد و گفت: مدال آوران چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت در صورتی که با دست پر برگردند مورد حمایت ویژه قرار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، محمدامین سازگارنژاد در نشست خبری تیم اعزامی کشورمان به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت، اظهار کرد: حضور جوانان ما در این دوره از مسابقات فرصت مغتنمی برای عرضه توانمندی‌ها و کسب تجربه در عرصه بین‌المللی است. رقابت سخت و فشرده است و تمام امکانات و تجهیزات را به خدمت گرفته‌ایم تا همت جوانان و مهارت آموزان کشور به سرانجام برسد.
وی مکان مسابقات را حساس دانست و ابراز امیدواری‌ کرد: میزبانی عادلانه و به دور از حواشی در این دوره از مسابقات وجود داشته باشد و رعایت انصاف و اخلاق حرفه‌ای از سوی میزبان صورت گیرد.
معاون وزیر کار با بیان این که امسال در ۲۹ رشته و با ۳۴ شرکت کننده در مسابقات حضور داریم، اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم تلاشی که صورت گرفت تا مهارت آموزان در ۳۴ رشته اعزام شوند ولی به دلیل برخی مسائل جانبی این اتفاق نیفتاد و در نهایت تیم اعزامی کشورمان در ۳۴ رشته حضور خواهند یافت.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از اختصاص وام ۱۰۰ میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید با بهره کم به مدال آوران خبر داد و گفت: مدال آوران چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت در صورتی که با دست پر برگردند مورد حمایت ویژه قرار خواهند کرد.
سازگارنژاد با اشاره به برگزاری اردوهای آمادگی برای مهارت آموزان، گفت: در یکسال گذشته اردوهای غیرمتمرکز ما در استان‌ها و اردوهای متمرکز ما در مدت چهار ماه در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شده است.
معاون وزیر کار در پایان، گفت: صنعت و مهارت در کنار هم بستر آرام و بهتری برای اشتغال و کارآفرینی در کشور فراهم می‌کند. اگر صنعت و مهارت با هم گره نخورد، مهارت آموزی و اشتغال پیش نخواهد رفت.
گفتنی است، تیم اعزامی مهارت آموزان، نخبگان و برگزیدگان مهارتی کشورمان به چهل و چهارمین مسابقات بین‌المللی مهارت ۲۰۱۷ ابوظبی از ۲۳ تا ۲۶ مهرماه جاری به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت.
در این دوره از مسابقات ۳۴ نفر از جوانان نخبه مهارتی در ۲۹ رشته از جمله طراحی وب و شبکه، فرز CNC، طراحی فضای سبز، نرم افزار، آجرچینی، کاشیکاری، تکنولوژی آب، نقاشی و صافکاری خودرو، گرافیک، آشپزی، خیاطی، مهندسی مکانیک، الکترونیک و جوشکاری شرکت خواهند کرد. سه نفر از شرکت کنندگان زن هستند و در رشته قنادی، آشپزی و خیاطی رقابت خواهند کرد.
مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی مهارت ابوظبی ۲۲ مهرماه و اختتامیه آن در ۲۷ مهرماه خواهد بود. این مسابقات مهارت هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و در مسابقات جهانی مهارت سال ۲۰۱۵ که در برزیل برگزار شد تیم اعزامی کشورمان در میان ۵۵ کشور شرکت کننده به کسب یک مدال برنز و ۸ دیپلم افتخار نایل آمد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید