خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد «ایده‌ شو» با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کسب‌و‌کار حوزه فرهنگی مذهبی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برنامۀ «ایده بازار» در ذیل رویداد «ایده‌ شو» با محوریت محصولات نوآورانه آموزشی، محصولات رسانه‌ای، تولید محتوای دیجیتال و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای فرهنگی و مذهبی، گردشگری مذهبی، صنایع دستی و میراث فرهنگی و چاپ و نشر با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.
ایده شو؛ رویدادی است که افراد توانمندی خود را در ایده‌پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک می‌زنند. هر فرد حداقل یک فکر یا ایده‌ای دارد که به آن می پردازد.
رویداد ایده شو، محلی برای به اشتراک‌گذاری ایده‌های مبتنی بر تجربیات زندگی‌ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق برانگیز و شنیدن نقطه‌نظرات منحصر به فرد داوران در خصوص ایده‌های مطرح‌شده است.
کمک به توسعه و بسترسازی رویدادهای کارآفرینی معارف دینی و فرهنگی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کسب‌و‌کار حوزه فرهنگی–مذهبی، ایجاد بانک ایده، جلب توجه سرمایه‌گذاران به ایده‌های ارائه‌شده، شکل‌گیری و توسعه اکوسیستم کارافرینی، بازارسازی و بازاریابی شرکت‌های ایجاد شده مبتنی بر فناوری و هدایت و حمایت از ایده‌ها به جهت تجاری‌سازی آنها و ایجاد تسهیلات لازم برای ادامه فعالیت، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.
نوآوری، جذابیت ایده، شفافیت ایده و همچنین بازار پسند بودن نیز از مهمترین ملاک‌های داوری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید