خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور به خصوص در میان قشر جوان، ارائه خدمات اینترنتی رونق زیادی به خود گرفته است. از جمله خدماتی که در این فضا بسیار مورد توجه بوده، کسب‌وکارها و روش‌های افزایش فروش است.

به گزارش ایسنا، این روزها با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، ارتباطات شکل سنتی خود را از دست داده و افراد با کمک اینترنت می‌توانند ارتباطات جدیدی برقرار کنند. با توجه به پژوهش‌های مختلف، ارتباطات اینترنتی در موارد بسیاری منجر به دیدارهای حضوری می‌شود و روابط مستحکم و موثری را نیز شکل می‌دهد. در آماری که در سال گذشته منتشر شد، ۷۳ درصد از جمعیت کشور حداقل عضو یک شبکه مجازی هستند، پس ارائه خدمات در این حوزه بسیار موثر است. یکی از مزایای ارتباطات اینترنتی را می‌توان در حوزه کسب‌وکار مشاهده کرد که صاحبان مشاغل، کارجویان مورد نیاز خود را از این طریق پیدا می‌کنند و جویندگان مشاغل در حوزه مورد علاقه خود صاحب کار می‌شوند.
بر اساس یک مقایسه آماری تعداد رزومه‌های دریافتی از یک سایت کاریابی، پنج برابر یک آگهی در یک روزنامه معتبر و پرتیراژ است، با وجود اینکه هزینه آن کمتر است. بنابراین اقبال عمومی به سوی استفاده از وب­‌سایت‌ها رفته و شیوه کاغذی کمتر استفاده می‌شود، چرا که علاوه بر هزینه کمتر آن و بازدهی بیشتر برای کارفرما و کارجو، مقایسه بهتری را نیز در راستای تصمیم‌گیری می‌توان انجام داد.
پیوند میان کارآفرین و کارجو در حوزه وب، ابتدا با تاسیس سایت‌های کاریابی آغاز شد که نمونه‌های مختلف بین‌المللی و داخلی آن را بسیاری از ما می‌شناسیم. اما در روشی جدید و متفاوت، ایجاد رابطه در این حوزه، از حالت یک‌سویه به یک رابطه دوسویه تبدیل شده و علاوه بر اینکه صاحبان سرمایه اقدام به معرفی نیازمندی‌های خود و جویندگان نیز حوزه تخصصی خود را اعلام می‌کنند، تا جایگاه شغلی مناسب و مورد علاقه خود را در میان شرکت‌های معتبر پیدا کنند. فقط کافی است اعلام کنند "من داوطلب هستم". نماینده‌یاب" به عنوان اولین وب‌سایت معتبر و با در اختیار داشتن بانکی کامل از اطلاعات شرکت‌ها، تولیدی‌ها و در مجموع تجارت‌های کوچک و بزرگ و به کمک نمایندگان و بازاریابانی خبره به عنوان شتاب‌دهنده کسب‌وکار معرفی می‌شود و با بررسی نحوه توسعه کسب‌وکار شما و با ایجاد ارتباط بین شرکت‌ها و نمایندگان، اخذ نمایندگی و یا اعطای نمایندگی را تسهیل می‌کند.
چنانچه شما صاحب برند یا شرکت هستید، می‌توانید خود را به عنوان شرکت ثبت کنید، در این صورت نماینده‌یاب به شما کمک می‌کند که شبکه نمایندگی و کانال‌های فروش محصولات را در حداقل زمان ممکن شناسایی کنید  اگر تمایل به گرفتن نمایندگی از سایر شرکت‌ها دارید، خود را به عنوان نماینده ثبت کنید، تا نماینده‌یاب به شما کمک کند که از آخرین محصولات روز و فرصت‌ها در بازار مطلع شوید و برای رونق کسب‌وکار خود با عرضه‌کنندگان جدید ارتباط برقرار کنید.
همچنین چنانچه در زمینه بازاریابی مهارت دارید و جویای فرصت‌های بهتر هستید، اطلاعات خود را به عنوان بازاریاب ثبت کنید، در این صورت نماینده‌یاب با ارائه بانک اطلاعاتی وسیع از بازاریابان فعال و حرفه‌ای کشور به شرکت‌ها، نمایندگان و عاملان فروش برای استخدام بازاریاب و ایجاد فرصت‌های بهتر به شما کمک می‌کند.
"نماینده‌یاب" با بررسی‌های دقیق، شرکت‌ها، نمایندگان و بازاریابان را به شما معرفی می‌کند تا با خیالی آسوده، گام در جهت گسترش و پیشرفت کارتان بردارید. هدف اصلی نماینده‌یاب، توسعه بازار کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از طریق ایجاد نمایندگی‌های فعال است. در حال حاضر بیشترین خدمات این شرکت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کاهش ریسک سرمایه‌گذاری
نگرانی از اعتبار شرکت‌ها، یا انتخاب نمایندگی معتبر و گزینش بازاریابی حرفه‌ای، دغدغه افرادی است که در دهکده جهانی اینترنت گزینه‌ها را بررسی می‌کنند. وب‌سایت نماینده‌یاب، این دغدغه را بر طرف می‌کند و ابتدا با بررسی اعتبار شرکت‌ها، آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و پس از انتخاب شما دوباره بررسی نهایی می‌شود تا با اطمینان کامل شروع کنید و به شما گارانتی می‌دهد که در نهایت ضرر مالی متوجه شما نشود. در بین گزینه‌های پیشنهادی از طرف نماینده‌یاب، بیش از ۷۵ درصد موفقیت عقد قرارداد وجود دارد.
پس کافی است تنها اطلاعات خود را در اختیار نماینده‌یاب قرار دهید تا به بهترین شیوه معرفی شوید و در کمترین زمان و امن‌ترین روش، پیشرفت کسب‌وکارتان را شاهد باشید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید