خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان، رویداد کارآفرینی همنت سالمندی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دوره‌های آموزشی طرح توانا و رویداد کارآفرینی همنت سالمندی با هدف آشنایی با راه‌های ایجاد کسب‌و‌کارهای نوآورانه با روش تفکر طراحی به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می‌شود.
حضور در شش کارگاه مقدماتی، انتخاب موضوع و تشکیل تیم براساس آن و در صورت موفقیت، امکان استقرار در مرکز نوآوری دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان و بهره‌مندی از امکانات آن، از مهمترین برنامه‌های این همنت است.
طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که جهت ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب‌و‌کار و ملزومات آن طراحی شده است. این بسته آموزشی شامل ۶ عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب‌و‌کار، نوشتن طرح کسب و کار، روشهای بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب‌و‌کار و چالش‌های آن در ایران و روش‌های تأمین‌مالی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
بسته آموزشی توانا با توجه به تجربه مرکز کارآفرینی شریف و متناسب با مهمترین نیازهای دانشجویان طراحی شده و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌و‌فناوری، به عنوان آمادگی برای حضور در رویداد کارآفرینی همنت سالمندی اجرا می‌شود.
لازم به ذکر است، رویداد کارآفرینی همنت سالمندی، 28 الی 30 بهمن در اصفهان برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد به سامانۀ isfahan.bmn.ir مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید