خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور بانوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که تسهیلات ویژه برای زنان کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شده است از شناسایی ۷۰۰ زن کارآفرین خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، پریچهر سلطانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که صنایع کوچک و شرکت شهرک ها به بانوان معرفی نشده است اما تاکنون ۷۰۰ زن کارآفرین در این حوزه شناسایی شده اند.

وی با بیان این که این بانوان کارآفرین در حوزه های مختلف برق، الکترونیک، شیمیایی و خدمات و ... مشغول هستند، گفت: بیشترین تولیدات زنان کارآفرین در صنایع غذایی، شیمیایی و فلزی است.

مشاور بانوان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به این که زنان کارآفرین در صادرات هم موفق هستند، یادآور شد: برای زنان کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و آن ها از دریافت مجوزها و پرداخت مالیات به مدت ۱۰ سال معاف هستند و با پرداخت حداقل پنج درصد مبلغ زمین می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با بیان این که زنان کار آفرین مبلغ زمین را می توانند در ۶۰ قسط پرداخت کنند، افزود: همچنین به زنان کارآفرینی که قصد شرکت در نمایشگاه ها را داشته باشند پنج میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

سلطانی یادآور شد: بیشترین آمار زنان کارآفرین به خراسان رضوی، اصفهان و تهران اختصاص دارد و در استان های همدان، بوشهر، ایلام و کردستان کمتر زنان کارآفرین مشغول فعالیت هستند.

وی با یادآوری این که دکتر نجفی، معاون وزیر تاکید ویژه ای بر آموزش های رایگان برای زنان کارآفرین دارند، خاطرنشان کرد: رنان در تحقق اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای ایرانی نقش ویژه ای دارند و نقش زنان کارآفرین در رشد و توسعه کشور نقش اساسی و کلیدی است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر