خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جایزه کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری در فرش و صنایع دستی با گرایش چوب برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام برای کسب این جایزه تمدید شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایسنا، بنابر اعلام فرش ذوالانواری، بنا به درخواست متقاضیان و به منظور فراهم آوردن فرصت بیشتر برای تکمیل و ارسال رزومه نوارزش آفرینان و کارآفرینان در زمینه فرش و صنایع دستی، مهلت ثبت‌نام در جایزه کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری تا ۳۱ خرداد ماه تمدید شد.

بنابر اعلام فرش ذوالانواری، این مجموعه به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت‌های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه‌ساله جوایزی را به‌نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه‌های مختلف تعریف، اعلام و متناسب با رشته تخصصی آن‌ها به مشمولانی که دارای فعالیت‌های خاص و اثرگذار باشند، اعطا می‌کند.

در این راستا مجمع خیران نخبه‌پرور فارس با همکاری شرکت فرش ذوالانواری اقدام به اعطای جایزه کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری، به پاس خدمات استاد ذوالانواری پدر گبه جهان،  به نو ارزش آفرینان و کارآفرینان برگزیده فعال در زمینه فرش و صنایع دستی با گرایش چوب، کرده است.

واجدین شرایط می توانند رزومه خود را شامل مدارک و سوابق علمی، هنری و کارآفرینی در مجمع خیران نخبه پرور فارس ثبت و بارگذاری کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره در شیراز، بلوار شهید چمران، ابتدای بلوار شاهد، باغ مهر جوان مراجعه کنند و یا با شماره  ۳۶۲۴۲۹۱۸ -۰۷۱تماس بگیرند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید