خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در کرمانشاه برگزار شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، ساناز قربانی در حاشیه همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان یک سازمان مردم نهاد است که قرار است در سطح ملی و در همه استانها برگزار شود.

وی با بیان اینکه در هر استان ۱۰۰ زن جوان و صاحب ایده شناسایی می شوند، افزود: در این طرح هدف راهنمایی و کمک به بانوان و جوانان برای رسیدن به کسب، اشتغال و کارآفرینی است.

مسئول روابط عمومی بنیاد توسعه کار آفرینی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در سطح جامعه است.

قربانی بیان داشت: این همایش در مدت ۳ روز در استان کرمانشاه برگزار می شود و در پایان افرادی که توانایی مدیریت دارند و همچنین ایده های خوب بومی جهت احیاء صنایع دستی و صنایعی که به رشد استان کمک می کند، دارند وارد فاز دوم آموزش می شوند که در پاییز برگزار می شود.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در طرح بیان داشت: افراد با شرکت در این طرح هم از آموزش هایی در زمینه فرصت های کسب و کار، ایده یابی و کارآفرینی بهره می برند و هم از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده بهره مند می شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید