خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری استان قم خبر داد: شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان قم در سال گذشته درآمدی بیش از نیم میلیون دلار از صادرات را به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین اخوان در دومین نشست شرکت‌های دانش‌بنیان که ظهر امروز در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه 86 شرکت در پارک علم فناوری استان قم در حال فعالیت هستند اظهار داشت: استان قم با داشتن 58 شرکت دانش‌بنیان رتبه سیزدهم را در کشور به خود اختصاص داده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه امروزه شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم نیازمند حمایت‌های نهادهای دولتی هستند، افزود: شرکت‌های پارک علم و فناوری استان قم در سال گذشته درآمدی بیش از نیم میلیون دلار از صادرات را به دست آورده است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها تا حدودی نقش مؤثری در اشتغال‌زایی استان داشته‌اند، گفت: تعداد کارشناسان شرکت‌های تحت پوشش پارک علم و فناوری استان قم در این مدت دو برابر شده است.
اخوان با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری و صندوق کریمه قصد حمایت از شرکت‌ها را دارند، عنوان کرد: در راستای هدف این دو نهاد قصد داریم فرصت‌ها را به شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم معرفی کنیم.
مدیرعامل صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری نیز در این جلسه با بیان اینکه خدمات صندوق تنها برای شرکت‌های دانش‌بنیان است، گفت: چنانچه پارک علم و فناوری شخصی فن‌آور را تائید کند، صندوق نیز می‌تواند از وی حمایت کند.
مهرداد امانی با اشاره به اینکه ضمانت‌نامه‌های بانکی از سوی بانک سینا و آینده صادر می‌شود، بیان کرد: در دو سال گذشته صندوق 250 میلیارد تومان ضمانت تسهیل کرده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید