خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

طرح ملی «مسیر کسب و کار من» در ایلام گشایش یافت.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام امروز در این مراسم اظهار کرد: راه حل اشتغال در کشور توسعه مهارت های فنی و حرفه ای است.

مریم شادی وند تاکید کرد: بسیاری از رشته های دانشگاهی که هم اکنون منجر به صدور مدرک می شود از نظر علمی چندان به اندوخته های فارغ التحصیلان نمی افزاید پس باید به سمت رشته هایی که نیاز بازار است حرکت کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه یک حلقه مفقوده ای میان دانشگاه و بخش صنعت وجود دارد که باید بتوانیم این فاصله را کم کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام اضافه کرد: نوعی نگرش پشت میز نشینی در میان جوانان و به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی وجود دارد و انتظار دارند که دولت زمینه اشتغال آنان را فراهم کند درحالی که امکان جذب بیشتر در دستگاه های اجرایی فراهم نیست و باید بخش خصوصی را تقویت کنیم.

شادی وند بر لزوم تقویت کارآفرینی باید ایجاد رشته های مهارتی جدید متناسب با نیاز امروز تاکید کرد و گفت: جوانان را باید به سمت انجام فعالیت‌های درآمدزا، تولید و کارآفرینی هدایت کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی مسیر کسب و کار من در استان افزود: هدف از اجرای این طرح که با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در ۳۱ استان کشور و به صورت ملی در حال اجرا است، آگاه‌سازی مخاطبان از مزیت‌های اقتصادی و فرصت‌های کسب و کار بومی، آشنایی با فرآیند راه‌اندازی کسب وکار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه­‌ی کارآفرینی و مهارت آموزی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید