خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مجید قاسمی جوان 28 ساله ملایری است که با راه‌‌اندازی کارگاه تولیدی پوشاک ورزشی، توانسته برای 25 نفر اشتغال ایجاد کند.

این روزها با وجود مشکلات اقتصادی جامعه و عدم ثبات قیمت‌ها تأمین نیازهای معیشتی سخت است، اما هستند در این میان جوانانی که با اراده و پشتکار به دنبال اهداف عالی برای رسیدن به موفقیت تلاش کرده و علاوه بر ایجاد کار برای خود برای بسیاری از افراد بیکار نیز اشتغال ایجاد می‌کنند.

مجید قاسمی جوان 28 ساله ملایری است که با راه‌‌اندازی کارگاه تولیدی پوشاک ورزشی، توانسته است برای 25 نفر نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند.

این کارآفرین 28 ساله که در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده‌‌ است در گفت‌وگو با فارس  اظهار کرد: به خاطر علاقه به کار تولید پوشاک در این زمینه مشغول فعالیتم.

وی با بیان اینکه کار در تولیدی پوشاک را از سال 86 شروع کردم اظهار کرد: از سال 90  کارگاه کوچکی را در زمینه تولید پوشاک ورزشی راه‌‌اندازی کردیم که با پیگیری به دنبال گسترش این کارگاه رفتم.

این کارآفرین ملایری با بیان اینکه با حمایت‌ فرمانداری و اداره ورزش و جوانان موفق به اخذ وام از صندوق کارآفرینی شدم گفت: توانستیم امسال این کارگاه را گسترش دهیم و در حال حاضر یک کارگاه بزرگتر را در تولید انواع پوشاک ورزشی راه‌‌اندازی کردیم.

وی بیان کرد: برای راه‌اندازی این کارگاه تولیدی 350 میلیون تومان هزینه شد که از این رقم  یکصد میلیون تومان آن تسهیلات اشتغالزایی بود که دریافت کردم.

 


تولید 6 هزار دست البسه ورزشی/ ارسال به 6 استان کشور
قاسمی با بیان اینکه راه‌اندازی این کارگاه تولیدی توانسته برای 25 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند تصریح کرد: بیشتر شاغلان زنان سرپرست خانوار هستند.

وی با بیان اینکه این کارگاه تولیدی قادر به تولید 6 هزار دست البسه ورزشی است تصریح کرد: در این کارگاه انواع لباس‌های ورزشی مردانه، زنانه، جلیقه خبرنگاری، لباس کار هنرستان‌ها مدارس، انواع تیشرت‌ها و... تولید می‌شود.

این کارآفرین ملایری ادامه داد: در نظر داریم با راه‌اندازی فازهای بعدی انواع لباس مدارس و لباس‌های بیمارستانی را نیز تولید کنیم.

وی با بیان اینکه در این کارگاه تولیدی علاوه بر نیاز شهرستان تولیدات ما به 6 استان دیگر نیز ارسال می‌شود گفت: استقبال مردم ملایر، هیات‌های ورزشی و... از خرید تولیدات ما خوب  بوده و جا دارد از این استقبال تشکر کنم.

قاسمی با بیان اینکه برای تجهیز و توسعه کارگاه نیازمند حمایت و یاری مسوولان و تخصیص تسهیلات بیشتر هستیم افزود: آنچه برای ما مهم است افزایش کیفیت تولیدات، بازاریابی و معرفی این مجموعه به استان‌های همجوار است.

وی با بیان اینکه کیفیت تولیدات ما علاوه بر رونق بیشتر و تولید، ایجاد انگیزه برای تولید بیشتر، باعث جذب بیشتر مشتریان و کسب و کار می‌شود گفت: حمایت مسوولان و مردم از کارآفرینان در انگیزه تولیدات بیشتر و بهتر بسیار موثر است.

این کارآفرین ملایری با اشاره به کیفیت و دوام کالاهای ایرانی در مقایسه با کالاهای خارجی از جمله اجناس چینی تصریح کرد: مردم با خرید کالای ایرانی باعث رونق تولید و ارتقای بازار داخل شوند.

 

 


جنسی مانند جنس چینی دوام و کیفیت محصول داخل را ندارد
وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به عدم ثبات قیمت و ورود مواد اولیه وارداتی برای تولید واقعا هزینه تولید بالا رفته است گفت: مطمئناً جنسی مانند جنس چینی دوام و کیفیت محصول داخل را ندارد.

کارآفرین ملایری با بیان اینکه اجناس چینی با هزینه بسیار کم تولید می‌شود و به همین خاطر نیز ارزان در بازار ما به فروش می‌‌رسد گفت: مردم به دنبال ارزانی کالا نباشند بلکه کیفیت کار را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه سکونت در ملایر و خدمت به مردم یک افتخار بزرگ است اضافه کرد: موقعیت‌های زیادی برای درآمدزایی و اشتغال در شهرهای بزرگتر از جمله تهران برایم پیش آمده است اما دوست دارم در شهر خودم و به مردم خودم خدمت کنم.

قاسمی با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت اول باید فکر کنیم و فکرمان را به هدف تبدیل کنیم گفت: وقتی هدفمان برنامه‌‌ریزی شده باشد بی‌شک با پشتکار به آنچه می‌خواهیم دست پیدا می‌کنیم.

 


با اراده می‌توان به دست‌نیافتنی دست یافت
وی هراس نداشتن از سختی‌ها و داشتن اراده و پشتکار را سه رمز موفقیت برشمرد و تصریح کرد: خواستن، توانستن است و با اراده می‌توان به دست‌نیافتنی دست پیدا کرد.

کارآفرین ملایری ضمن تقدیر از حمایت‌های مردم و مسوولان و هیات ورزشی ملایر در راستای خرید از تولیدات این کارگاه بیان کرد: حمایت مردم از تولیدکنندگان و کارآفرینان انگیزه ایجاد کارهای باکیفیت‌تر را بالا می‌برد.

وی خطاب به جوانان و نوجوان گفت: اعتقاد من این است در کنار تحصیل حتما باید یک حرفه نیز بیاموزیم که اگر در آینده نتوانستیم از راه تحصیل به شغل دلخواه برسیم بتوانیم از آن حرفه برای کسب درآمد و اشتغال استفاده کنیم.

قاسمی اضافه کرد: خوشبختانه امروز شرایط حرفه‌آموزی در نقاط مختلف کشور از راه‌های مختلف به ویژه فنی و حرفه‌ای، کارگاه‌های مختلف و... فراهم است و باید از این فرصت جوانی استفاده کرد.

وی با اشاره به سال رونق تولید گفت: چندسالی است مقام معظم رهبری مبنای شعارهای سال را بر پایه اقتصاد و توجه به تولید قرار داده‌اند که این نشان از دغدغه رهبری در توسعه تولید و اشتغال در کشور دارد.

کارآفرین ملایری با بیان اینکه اگر می‌خواهیم اقتصاد و تولید در کشور جان بگیرد باید  خودمان بخواهیم و مسوولان نیز با جدیت از تولیدکنندگان حمایت کنند خاطرنشان کرد:   چرخیدن چرخ اقتصاد در گرو حمایت جدی مسوولان از تولیدکنندگان، کارآفرینان و حمایت مردم از تولید داخل است.

 


منبع: خبرگزاری فارس
* انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «ماهنامه کارآفرین ناب» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید