خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: تمام ایده های استارت آپی بویژه در روستاها که منجر به توان افزایی اقتصادی و پایداری اشتغال شود مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرد.


به گزارش کارآفرین ناب، سید ابوالفضل رضوی در حاشیه مراسم اختتامیه اولین استارت آپ روستایی منطقه یک کشور در قزوین در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهارداشت: تلاش می کنیم همه ایده های منتخب در این دوره از استارت آپ را تجاری سازی کرده و عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: نقش استارت آپ ها درتوسعه و اشتغال بسیار مهم است و امروز باید بپذیریم مشکلات مناطق روستایی بدون مشارکت استارت آپ ها حل نخواهد شد زیرا هم سرعت دهنده معرفی محصولات و تولیدات روستایی هستند و هم می توانند به کاهش واسطه ها کمک کنند.

رضوی بیان کرد: استارت آپ ها قدرت فکری و خلاقیت را بالا می برند و وقتی در روستا شاهد برگزاری وحضور آنها هستیم نشان می دهد پذیرفته ایم که در روستاها نیز قدرت توان تشخیص کارهای سریع و راحت و خلاقیت و تفکر وجود دارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری یادآورشد: از فعالان استارت آپ ها انتظار داریم جمعی حرکت کنند و هرچه بیشتر هم آینده را تشخیص دهند تا توسعه متوازن محقق شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زیرساخت لازم برای توسعه استارت آپ ها فراهم شده است اظهارداشت: شاید بطور کامل زیرساختها هنوز محقق نشده اما همین فعال شدن استارت آپها در مناطق روستایی موجب شده تا دستگاههای اجرایی برای ایجاد زیرساخت تلاش بیشتری کنند.

رضوی بیان کرد: برای نمونه اینترنت پرسرعت لازمه توسعه استارت آپ هاست و همین امر موجب تقویت این خدمات در روستاها شده که دستاورد خوبی است.

وی اضافه کرد: توسعه دولت الکترونیک با همین استارت آپ ها تسریع می شود تا خدمات راحت تری به مردم داده شود.

رضوی گفت: باید بپذیریم که استارت آپ ها در روستاها شکل گرفته اما هنوز تعمیم داده نشده است و باید در همه زمینه ها کار را جلو ببریم و به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی با تشکر از میزبانی استان قزوین در برگزاری اولین استارت آپ روستایی منطقه یک کشور اظهارداشت: این همایش بیانگر حمایت ما و حرکت در مسیر توسعه آنهاست.

رضوی در خصوص حمایت از ایده های برتر یادآورشد: هر ایده ای که باعث توان افزایی اقتصادی مردم شود و به پایداری اشتغال کمک کند مورد حمایت مادی و معنوی ما قرار خواهد گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید