خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران اعلام کرد: امسال اشتغال مورد تعهد کمیته امداد استان تهران 5هزار نفر بود که این هدفگذاری تحقق یافت.

به گزارش کارآفرین ناب، حمید رضا شیران در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اشتغال ها بیشتر در بخش دامپروری، کاریابی، کارآفرینی و ... از محل تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی برای مددجویان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه لایحه افزایش اعتبارات سال آینده درصحن مجلس در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: برای سال 98 در صدد هستیم میزان تعهد خود را به 6 هزار شغل افزایش دهیم.
شیران به میزان وام های اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و افزود: برای طرح های اشتغال برای هر مددجو به میزان طرح 20 تا 50 میلیون تومان است که این میزان به ازای جذب 5 نفر تحت پوشش تا 150میلیون تومان خواهد رسید.

117 میلیون تومان کمک های مردمی در راهپیمایی 22 بهمن
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در مراسم راهپیمایی 22 بهمن 280جایگاه کمک های نقدی دایر بود که در این روز مردم خیرخواه استان 117 میلیون تومان کمک کردند.
شیران ادامه داد: کمک های نقدی مردمی سال گذشته حدود 90میلیون تومان بود که این مبلغ امسال 30 درصد رشد داشت.
وی به کمپین تهیه لباس عید برای کودکان تحت پوشش اشاره کرد و گفت: در این کمپین امسال برای 20 هزار کودک، برای هر کودک 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: اهدای پوشاک شب عید برای کودکان تحت پوشش استان تهران از اول اسفند ماه آغاز خواهد شد.
شیران همچنین به توزیع سبدهای کالا و عیدی خانوارهای تحت پوشش این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: میزان عیدی هر خانواده (70 تا 500 هزار تومان) به میزان تعداد افراد تحت پوشش در نظر گرفته شده که به حساب یارانه های آنها واریز می شود.
در حال حاضر 85 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان تهران مستمری دریافت می کنند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید