خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


برای خرید گوسفند عید قربان عجله نکنید

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی به افرادی که قصد دارند در روز عید قربان دام زنده تهیه کنند، هشدار داد و توصیه کرد که برای خرید دام زنده تعجیل نکنند و اجازه دهند که به ظهر روز دوشنبه نزدیک شویم تا قیمت‌ها واقعی شوند، چرا که در ابتدای صبح با بالابودن قیمت‌ها روبرو هستیم و این مساله باعث می‌شود قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز به بیش از آنچه باید برسد.

علی‌اصغر ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت گوشت قرمز پیش از عید سعید قربان اظهار کرد: حدود دو ماه قبل بود که بازار گوشت قرمز با شوک افزایش قیمت روبرو شد و پس از آن دیگر قیمت‌ها پایین نیامد، این موضوع نیز به دلیل کمبود دام زنده و نیز خروج آن از کشور بود.
وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی 29 تا 30 هزار تومان بود که با افزایش ناگهانی به یکباره به 34 تا 35 هزار تومان افزایش یافت و این در حالی بود که هر کیلوگرم گوشت گاوی نیز با 2000 تومان افزایش قیمت روبرو شد.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با تاکید بر این‌که پس از افزایش قیمت‌ها دیگر با کاهش قیمت گوشت قرمز روبرو نبودیم، بیان کرد: در حال حاضر با توجه به جلوگیری از خروج دام زنده از کشور با کمبود گوشت روبرو نیستیم و بازار این محصول با ثبات تقریبا 10 روزه‌ای روبرو شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید