کارآفرینی سازمانی؛ شرکت 3M
شرکت 3M چندین دهه به عنوان یک شرکت کارآفرین در دنیا شناخته شده است، شرکتی که رشد خود را مرهون نوآوری هایش می داند. این شرکت یک چهارم درآمد خود را از طریق محصولات کم تر از 5 سال به دست می آورد.
چهار ربع نقدینگی
اکثر افراد جامعه صرف نظر از شغل و کسب و کاری که دارند اغلب با مشکلات مختلف مالی دست به گریبان هستند. این گرفتاری های مالی اغلب به علت نداشتن سواد مالی است. برای رفع مشکلات مالی ما نیاز به دانش مالی داریم که شامل درک
تفاوت بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی
بازاریابی شبکه ای نوعی شیوه فروش است که طبق آن شرکت ها محصولات خود را بدون واسطه به مشتری نهائی خود (مصرف کننده) می رسانند که در نهایت مشتری پس از خرید محصول و رضایت کامل از آن، محصول را به صورت
با آموختن 7 خطای بزرگ،ازاشتباهات رایجبازاریابی شبکه ای اجتناب کنید
شما یک کسب و کاربازاریابی شبکهای را آغاز کردهاید و بسیار هیجانزده هستید،پس باید بدانید که حالا چه کارهایی را باید انجام دهید؟اما بهتر است قبل از "بایدها"، از"نبایدها" سخن بگوئیم و درواقع این پرسش را مطرح کنیم
بررسی اکوسیستم کارآفرینی کشور چین
چین کشوری پهناور با وسعت 4/9 میلیون کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون نفر است. از سال 1978 تا کنون کل تولید ناخالص داخلی کشور سالانه با نرخ میانگین 10 درصد افزایش داشته است. در حال حاضر زمامداران چین دریافته اند
10 مرحله ای که برای پیوستن به یک شرکت بازاریابی شبکه ای بدان نیازمندید
اگر به دنبال پیوستن به حرفه بسیار شگفت انگیز و جذاب بازاریابی شبکه ای هستید، باید بدانید که برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای شرکتی که شما به آن ملحق می شوید نقش مهمی در کسب نتایج دلخواه شما در این حرفه دارد.
5 درس از کارآفرینان چینی
نزدیک به یک چهارم از جمعیت میلیاردرهای دنیا را افراد چینی تبار تشکیل می دهند. طبق فهرست منتشر شده از سوی موسسه Hurun Global Rich List، چینی ها حدود 24٪ از جمعیت میلیاردرهای جهان هستند.
چگونه احتمال موفقیت استارتاپ مان را بالاتر ببریم؟
استارتاپ های زیادی در پی پاسخ به این گونه سوالات هستند: از کجا متوجه شویم محصول مان فروش می رود؟ محصول مان را به کدام مشتریان تبلیغ کنیم؟ روی کدام ویژگی محصول تمرکز کنیم؟