چرا از بازاریابان شبکهای فرار میکنیم؟
چند ماه پیش، یکی از دوستان قدیمی بعد از ۱۰ سال من را در اینستاگرام دنبال کرد. حس فوقالعادهای داشتم تا اینکه متوجه شدم در حوزهی بازاریابی شبکه ای فعالیت میکند. این تجدید
باسلام خدمت مردم بزرگ ایران
اخیراً مشاهده شده که برخی از بازاریابان شبکه ای با استناد به مصاحبه ها و مطالب منتشر شده در شماره های گذشته ماهنامه کارآفرین ناب؛ اقدام به جذب بازاریاب کرده و گاهی افراد بی اطلاع، با اعتماد به نوع گفتمان برخی از لیدرها با ورود به این گروه ها
شیوه هایی که بازاریابی شبکه ای را به سمت فعالیت هرمی سوق می دهد
حرفه بازاریابی شبکه ای در ایران پدیده ای نوظهور اسکت که بسیاری هنوز با آن آشنایی ندارند و در ابتدا با شنیدن نام آن، این موضوع به ذهن آنان خطور می کند که آیا این شرکت ها
احتمالاً اولین سؤالی که توسط افراد جذب شده در بازاریابی شبکه ای مطرح می شود این است که چه مقدار درآمد می توانم داشته باشم ؟ پاسخی که به شما داده می شود بسیار بالاتر از میزان واقعی است که در این حرفه به دست می آید. اگر جوابی که به شما داده می شود
یک رهبر تیم (لیدر) کارا خصوصیات و ویژگی های متنوعی دارد. اعضای تیم را به پیروی از خودش تشویق می کند. رهبران تیم طبعاً خصوصیات خاصی را دارا هستند همانند دلسوزی و صداقت یا مهارت های رهبری که از طریق آموزش رسمی و تجربه آن را یاد گرفته اند.
گزارش بررسی فعالیت بازاریابی شبکه ای در مدت 3 سال قانونی شدن
در حال حاضر نزدیک به 3 سال از تشکیل کمیته بازاریابی شبکه ای در بخش بازرسی مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین فعالیت شرکت های حاضر در این عرصه می گذرد و به یاری خداوند، تلاش های بی وقفه کمیته نظارت
(موضوع تبصره ماده (٨٧) قانون نظام صنفی)
این آیين نامه در اجرای تبصره ماده ( ٧٨ ) قانون نظام صنفی مشتمل بر ( ٢٩ ) ماده و ( ١٣ ) تبصره توسط اتاق اصناف ایران با ھمکاری دبيرخانه ھيات عالی نظارت
مفتخریم که پس از 7 سال فعالیت به عنوان اولین ماهنامه تخصصی کارآفرینی، اکنون به عنوان اولین نشریه بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) با توکل به خدا و همت شما دوستان عزیز، پا در این عرصه گذاشته ایم و با هدفی روشن در راستای تکامل این رسالت با شما همراهیم
بازاریابی شبکهای یک مدل کسبوکار با 50 سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در بهترین حالت آن را یک کسبوکار بیاهمیت و در بدترین حالت، عدهای از فروشندگان حریص تعریف میکنند. اما اگر این نگرشها و تصورات غلط قدیمی را کنار بگذاریم
هنگامی که شرکت amway در دهه ۷۰ میلادی با دولت فدرال آمریکا دچار مسائل قانونی شد، با این اتهام رو به رو بود که طرح درآمدزایی این شرکت در واقع پوششی برای فعالیت هرمی است. دولت فدرال مدعی بود که این شرکت اعضاء خود را مجبور به خرید اجباری نموده است
۸ درس سرنوشتساز بازاریابی از کمپین "چالش سطل یخ" بیماری اِی اِل اِس
اخیراً در آمریکا کمپینی در حمایت از آگاهیسازی و جمعآوری کمک مالی برای گسترش تحقیقات بر روی بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک یا ای ال اس (ALS) شکل گرفته که با ورود شخصیتهای معروف و محبوب در عرض چند هفتهی گذشته
اندیشه پویا و نگاه کارآفرینانه؛ سرمایه اصلی بازاریابان شبکه ای
شايد پيشينه واژه بازاريابي شبكه اي نوعي مقاومت را در جامعه ما ايجاد كرده است كه امروز برخي از بزرگ ترها از ورود جوان ترها به اين عرصه ممانعت به عمل مي آورند. بازاريابي شبكه اي از زمان خلقت بشر وجود داشته است.
امروزه بحث فروش و بازاریابی جزء بحث های داغ و مطرح صنایع و شرکت ها هستند و همان طور که می بینیم مدتی است که سمینار های مختلفی در زمینه فروش و بازاریابی برگزار می شود و همچنین کتاب های زیادی در این زمینه تهیه و ترجمه شده است. تمامی شرکت ها و تولیدکنندگان برای کسب سود و ادامة حیات