در دنیای کاری پرمشغلهی امروز، با همهی فعالیتها، سرگرمیها، جلسهها و پروژهها، مسئلهای که دائم با آن سروکله میزنیم، زمان است. شاید، بدون داشتن یک برنامهی زمانی دقیق و مشخص، رسیدگی به همه این فعالیتها، امکان نداشته باشد. حال، مشکل از جایی بیشتر میشود که با وجود همهی مسائلی که نیازمند زمان است، شبکههای اجتماعی نیز با جذابیت و نوآوریهای جدیدشان، وقت زیادی از ما بگیرند.
مدیریت زمان برای کارفرمایان جوان
بسیاری از افراد در زمینهها یا حوزههای خاصی توانایی و دانش دارند، اما این به آن معنا نیست که آنها همه چیز را در هر مورد میدانند.
۱. از هر وسیله و منبع در دسترس برای پشتیبانی از کسبوکارتان
۶ نکته برای مدیریت سادهی زمان
استفاده از تاکتیکهای ساده برای دستیابی به بهرهوری، کارهای بیشتری را برای شما به انجام میرساند. این جدیدترین ابزار و تکنولوژیهای پرزرق و برق نیستند که به افزایش بهرهوری شما میانجامند.
چگونه با افرادی که باعث هدر دادن وقت ما میشوند کنار بیاییم؟
همهی ما میدانیم که زمان، نوعی ثروت محسوب میشود. هنگامی که شما کسبوکار خود را راه میاندازید، استفادهی مناسب از زمانی که در اختیار دارید، از اهمیت بسیاری برخوردار است
۷ عادتی که می توانند پیش از ساعت ۹ صبح، بهره وری روزانه شما را بالا ببرند
اولین روز کاری هفته و اولین ساعات روز بهترین زمان ها برای امتحان کردن عادات تازه برای تقویت بهره وری هستند. در این میان کارهایی وجود دارند که اگر به انجام شان در ساعات اولیه ی
یک رابطه خیلی قوی بین هدف گذاری و برنامه ریزی روزانه وجود دارد
من خیلی ها را میشناسم فقط و فقط دوست دارند یک برگه کاغذ دست شون بگیرند و ادای افراد منظم را در بیاورند. به شما قول میدهم صرفا یک برگه کاغذ دست تان بگیرید
۲۱ نکته طلایی در مورد مدیریت زمان
یکی از با ارزش ترین دارایی های هر فرد و بالاخص یک کارآفرین، زمان است. امروز می خواهیم شما را با ۲۱ نکته طلایی در مورد مدیریت زمان آشنا کنیم تا بهره وری خود را در زمان انجام امور مختلف بالا ببرید.
10 راه بالا بردن مهارت در مدیریت زمان
آیا شما هم زمانی که حجم کاری تان افزایش می یابد، مضطرب میشوید؟ آیا تاکنون حس کرده اید کارهایی که برای انجام دارید، بیش تر از میزان زمانی است که دارید؟ یا اینکه پیش خود فکر
آیا شما نیز در روزهای تعطیل همچنان در حال کار کردن هستید؟ من که همیشه اینطور بودهام و به همین دلیل پس از نگاهی به لیست بیانتهای کارهایم و زمان محدودی که برای انجام آنها در اختیار داشتم، شروع به جستجو در اینترنت کردم، و در گوگل،"مدیریت زمان" را جستجو کردم تا شاید راهحلی برای این
جدیدترین یادداشت منتشر شده از برایان تریسی
روشی که بطور عمده از زمانتان استفاده میکنید نشانگر چیزی است که در زندگی تان اتفاق میافتد.افرادموفق میدانند برای رسیدن به اهدافشان باید مدیر زمان خوبی باشند. کارشما این است که با مدیریت زمان