خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.67 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

۶ نکته برای مدیریت ساد‌ه‌ی زمان
۶ نکته برای مدیریت ساد‌ه‌ی زمان

۶ نکته برای مدیریت ساد‌ه‌ی زمان

استفاده از تاکتیک‌های ساده برای دستیابی به بهره‌وری، کارهای بیشتری را برای شما به انجام می‌رساند. این جدیدترین ابزار و تکنولوژی‌های پرزرق و برق نیستند که به افزایش بهره‌وری شما می‌انجامند.

بلکه به اثبات رساندن خود و استفاده از راه‌حل های ساده است که می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

زمانی که بحث به انجام رساندن کار به میان می‌آید، ساده‌ترین روش‌ها برتری پیدا می‌کنند.
به دنبال بهره وری هستید یا ایجاد پیچیدگی؟
اغلب، افرادی وجود دارند که به دنبال جدیدترین و بزرگ‌ترین سیستم‌های کاری به منظور حل مشکلات بهره‌وری خود هستند. و یا به دنبال اپلیکیشن‌های جادویی، به منظور انجام دادن کارهای خود هستند.
در حقیقت، شلوغی نمی‌تواند باعث به انجام رسانیدن کارها شود بلکه تنها به ایجاد حواس‌پرتی و قرار گرفتن درمسیر کاری شما می‌انجامد.
“زمانی که بحث بهره‌وری به میان می‌آید، سادگی اغلب بهترین راه‌حل است. “
بنابراین ، ابزارهای مدیریت زمان و تاکتیک‌ها را به درستی مورد استفاده قرار دهید.
در این جا به ۶ نکته برای مدیریت زمان به شکلی ساده اشاره می‌کنیم:
۱- یک ابزار برای هر فعالیت در نظر بگیرید.
بهتر است در جعبه‌ی ابزار خود برای مدیریت زمان، از هر ابزار یک عدد در اختیار داشته باشید. یک لیست برای انجام کارها. یک تقویم و غیره. شما نیازی به شلوغی و پیچیدگی زیاد ندارید. از ساده‌ترین ابزاری استفاده کنید که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد. استفاده از ویژگی‌های اضافی می‌تواند در طولانی مدت به ایجاد هرج و مرج بیانجامد.
۲- بر روی انجام فعالیت‌های کمتری تمرکز کنید.
به منظور انجام کارهای بیشتر، بر روی انجام فعالیت‌های کمتری تمرکز کنید. به جای انجام ۵۰ فعالیت، ۵ فعالیت مهم را انتخاب کنید که می‌توانید واقعا تا پایان روز آن‌ها را انجام دهید. شما از این که با انجام دادن کارهای کمتر توانایی به پایان رساندن کارهای بیشتری را دارید، شگفت‌زده خواهید شد.
۳- هر روز کارهای مشابه را در زمان مشخصی انجام دهید.
ایجاد یک برنامه‌ی روزانه می‌تواند به بهبود میزان نظم و انضباط و افزایش توانایی‌های شما به منظور انجام دادن کارها منجر شود. به کمک ایجاد یک برنامه‌ی روزانه شما می‌توانید به ایجاد عادت‌هایی می‌پردازید که به زودی به تلاش زیادی نیاز نخواهند داشت. این فعالیت‌ها که زمانی برای شما بسیار دشوار محسوب می‌شده‌اند، هم اکنون در پس زمینه‌ی برنامه‌های روزانه‌ی شما محو می‌شوند.
۴- زمان کمتری را برای جلسات صرف کنید.
جلسات یکی از بزرگترین مواردی هستند که به هدر رفتن وقت شما منجر می‌شوند . از هر گونه جلسه که از هدف مشخصی برخوردار نیست، اجتناب کنید. و به جلساتی که حتما باید در آن‌ها حضور پیدا کنید، زمان کمتری اختصاص دهید.
۵- تعهدات کمتری را بپذیرید.
بیشتر تعهدات شما در زندگی به صورت خودخواسته هستند . برای هر «بله» ای که در پاسخ به خواسته‌ای مطرح می‌کنید، به چیز دیگری در زندگی نه می‌گویید. سعی کنید که نه گفتن را در زمان مناسب یاد بگیرید.
۶- از مشغله زیاد پرهیز کنید.
زمانی که سر شما شلوغ است ممکن است باعث شود که شما کارهای بسیاری را انجام دهید، اما آیا واقعا در این صورت، شما مهم‌ترین کارهای خود را انجام می‌دهید؟ تنها بر روی تعداد کمی از فعالیت‌های مهم خود تمرکز کنید. و همزمان به کاهش میزان اضطراب خود نیز بپردازید.
سادگی معمولا به پیروزی می‌انجامد. ساده‌تر بودن اغلب تاثیرگذارتر و موثرتر خواهد بود.
بنابراین، از استفاده از ابزارها و سیستم‌های پیچیده اجتناب کنید و جدیدترین ابزارها و تکنولوژی‌های پرزرق و برق را فراموش کنید.
مدیریت زمان خود را به صورت ساده حفظ کنید، در این صورت می‌توانید با کمترین تلاش، بیشترین کارها را انجام دهید.

منبع: ponisha.ir/blog/author/admin

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید