خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

۱۰ شعار کسب و کار برندهای مشهور
۱۰ شعار کسب و کار برندهای مشهور

۱۰ شعار کسب و کار برندهای مشهور
استفاده‌ی درست و مناسب از پیام تبلیغاتی و شعار کسب و کار در تبلیغات برندها می‌تواند مثل یک واژه‌ی جادویی به محبوبیت و شهرت هرچه بیشتر آنان کمک کند.
در این نوشتار از ۱۰ شعار کسب و کار برندهای مشهور جهان برای شما می‌گوییم.

۱. سونی   SONY

پیام make.believe با برقراری ارتباطی یکپارچه با مخاطبان، قصد دارد چهره ای واحد از نقش سونی را به جهانیان معرفی کند. این امر به برجسته تر شدن برند سونی منجر شده و جادوی سونی را در دل مردم برمی انگیزاند. این شعار نمادی از روح برند سونی محسوب می شود و دلالت دارد بر قدرت خلاقیت ، توان تحقق بخشیدن ایده ها و به واقعیت تبدیل کردن هر آنچه به ذهن خطور می کند.

۲. آی بی ام  IBM

یكی از قدیمی‌ترین شركت‌های تولید كننده كامپیوترهای شخصی كه یكی از قدیمی‌ترین شعارهای تبلیغاتی در این زمینه را هم دارد.سال ۱۹۱۴ بود كه IBM اولین شعار تبیلغاتی خود را با عنوان «بیندیش» (Think) ارائه كرد. بعد از آن اما این شركت سعی كرده با استفاده از واژه كلیدی «راه‌حل» در تبلیغاتش توجه كاربران بیشتری را جلب كند. «راه‌حل‌هایی برای مشكلات یك سیاره كوچك»(Sdutions for a small planet) و «راه‌حل‌هایی برای تجارت الكترونیك» (e-business solutions) شعار‌های تبلیغاتی دیگر این شركت در دهه ۲۰۰۰ بودند.

۳. دل  Dell

شركت آمریكایی Dell كه در سال‌های اخیر در زمینه تولید و عرضه كامپیوتر‌های شخصی و به خصوص لپ‌تاپ توانسته به جایگاه خوبی در بازار جهانی برسد، شعارهای مختلفی را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب كرده است. «به راحتی D«Dell » (Easy as Dell)l)، «صرفا تو» (Purely uou) و «این تنها یك معامله نیست، یك Dell است» (It s not jast a deal , Its s a Dell) جزو پرطرفدارترین شعارهای تبلیغاتی این شركت در سال‌های اخیر هستند.

۴. اچ پی HP

ثروتمند‌ترین شركت فعال در زمینه IT در سرتاسر دنیا كه محصولات باكیفیتی را هم در این زمینه به بازار عرضه كرده است، این روزها با عبارت «اختراع كنید» (Invent) شناخته می‌شود. این شركت علاوه بر این در گذشته از شعار «كامپیوتر دوباره شخصی می‌شود» (The Camputer is personal again) هم برای تبلیغات محصولاتش استفاده می‌كرد.

۵. اینتل Intel

بزرگ‌ترین تولیدكننده پردازنده‌های رسانا و نیمه‌رسانای دنیا با دو شعار «درون I«Intel (Intel inside)e و «جلوتر از دیگران حركت كنید» (Leap ahead) شناخته می‌شود.

۶.  اپل  Apple

«متفاوت بیندیش» (Think different) یكی از قدیمی‌ترین شعارهای تبلیغاتی محبوب‌ترین شركت كامپیوتری Apple در میان كاربران است كه در حقیقت پایه و اساس تولیدات این شركت هم قرار گرفت. این شركت برای سیستم عامل تولیدی‌اش شعار «قدرت مكینتاش است» (Power is Macintosh) و «برای آیندگان» (For the rest of us) را برای كامپیوترهای شخصی‌اش ارائه كرد. Apple دو شعار «هزار آهنگ در جیب شما» (S1000Songs in your Pocket) و «پنج هزار آهنگ در دستتان» ( S5000Songs in your hard) را برای فروشگاه اینترنتی iTunes خود معرفی كرد.

۷. مایکروسافت  Microsoft

غول نرم‌افزاری جهان در دهه ۱۹۹۰ شعار «امروز می‌خواهی به كجا بروی؟» (where do you want to go today?y) و «استعداد شما، علاقه‌ما» Our Passion ) و Your Potential)l را در دهه ۲۰۰۰ به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب كرد.  ایــــن شــــركت امـــا جمله «با پروانه بهتر است» (It’s better with butter fly) را برای تبلیغات خدمات اینترنتی MSN8 خود ارائه كرد.

۸. ای او ال  AOL

شركت عرضه‌كننده خدمات اینترنتی America online یا AOL در دهه ۲۰۰۰ با دو شعار «اینترنت بهتری می‌خواهید؟ شما به America online تعلق دارید. (Want a better internet? You belong at America online) و «بسیار آسان برای استفاده، تعجب نكنید این شماره یك است» (So easy use, no wonder it’s number1) به عرصه تبلیغات وارد شد.

۹. ای بی  eBay
بزرگ‌ترین سایت حراج اینترنتی دنیا هم دو جمله «هر آنچه وجود دارد را در ebay به دست می‌آورید». (whatever it is, you get it on ebay) و «بخرید، بفروشید، به آن عشق بورزید». (Buy it. Sell it. Love it) را به عنوان شعار کسب و کار خود انتخاب كرده است.

۱۰. یوتیوب  You Tube

پرطرفدارترین وب‌سایت به اشتراك‌گذاری فیلم دنیا كه سال گذشته توسط موتور جست‌وجوی google خریداری شد. با جمله «خودتان را پخش كنید» (Broadcast your self) در میان كاربران سراسر دنیا به شهرت رسیده است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید