اعتماد به نفس یکی از مهمترین شاخصه های کارآفرینان موفق است. اعضای تیم شما باید به شما و به تصمیمیات شما اعتماد داشته باشند تا مطمئن باشند در مسیر درست قرار دارند و بتوانند با خیال راحت نقش خود را ایفا کنند.
یکی از اصول و مبانی کلیدی مدیریت براساس روابط انسانی و اخلاقمداری، بر ایجاد و تقویت رابطهای مطلوب و انسانی بین مدیران و کارکنان تاکید میکند و این موضوعی است که در سالهای اخیر به نحو فزایندهای مورد توجه مدیران قرار گرفته است،
یکی از مراحل برندینگ نام گذاری برند است. نامی که برای برند انتخاب می شود در واقع بخشی از برند است که می تواند ارزش مورد نظر برای برند و میزان منحصر به فرد بودن محصول یا خدمات را به مخاطبان نشان داده، آن را تقویت کرده و یا موجب کاهش آن شود.
نگاه اول ، رنگ ها می توانند تاثیر گذار باشند . از چیدمان محصولات ویترین یک فروشگاه گرفته تا تلفیق رنگ در طراحی لوگوی یک سازمان خدماتی !
یکی از شاخصه های جذب مخاطب و تبدیل مخاطب به مشتری در مذاکرات حضوری توجه به رنگ شناسی و روانشناسی رنگ هاست .
کارآفرینی سختی های بسیاری را با خود به همراه دارد. هیچ کتابی وجود ندارد که به شما یاد دهد چگونه از هیچ شروع به ساختن کنید. کتاب های زیادی از افکار رهبران وجود دارند اما نمی توانید نمونه ای را بیابید که به شما بگوید چگونه این نقطه ها را به هم وصل کنید.
خیلی خوب است که بدانیم سازمانهایی مانند گلسدور و موسسهی گریت پِلیِس تو ورک (بهترین جا برای کار کردن) بر چه اساس به سازمانها امتیاز میدهند و رتبهی”بهترین” محل کار یا محل کار "فوقالعاده” را به آنها میدهند.
۶ چیز که یک محیط کاری خوب را عالی می کند
مری بارا (Mary Barra)، رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی جنرال موتورز در مقاله زیر به ۶ موردی می پردازد که می تواند یک محیط کاری را تبدیل به یک محیط کاری عالی کند: چندهفته پیش در سیلیکون ولی بودم. جائی که من زمانی را در استنفورد،
۵ اشتباه که میتواند منجر به اخراج شما شود
در بسیاری از موارد ممکن است افراد سختکوش نیز از محل کار خود اخراج شوند. اشتباهات در بسیاری از موارد میتوانند عواقب جبرانناپذیری به همراه داشته باشند. در اینجا به برخی از اشتباهات سادهلوحانهای که میتواند
۸ اشتباهی که مدیران جدید مرتکب میشوند
یکی از چالشهای بزرگ در محیطهای کاری، وجود کارمندان بیتجربهای است که پس از کسب چندین هفته تجربه در محیط کار، ارتقای مقام گرفته و در سمتهای مربوط به نظارت و سرپرستی مشغول به کار میشوند. در ادامه به نمونههایی از اشتباهات معمول
روشهایی برای افزایش انرژی در محل کار
بسیاری از افراد همیشه در محل کار خسته بوده و در حال خوردن قهوه و نوشیدنیهای انرژیزا هستند. از آنجایی که تنها ۲۴ ساعت در روز وجود دارد، شما نه تنها باید در این زمان از میزان بهرهوری بالاتری
۷دلیل برای اجتناب از چندوظیفگی
اکثر افراد غالباً به کسانی که توانایی انجام چند کار به طور همزمان را دارند، حسادت میکنند، اما آیا این حسادت بجاست؟
در حقیقت، چندوظیفگی بیش از آنکه نشاندهنده بهرهوری باشد، به معنای فرار کردن