خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


شش سوال کلیدی در برنامه ریزی استراتژیک

هر گاه مجبور شدید مسیر سازمان خود را مشخص کرده و یا آن را باز تعریف کنید، باید با دقت به شش سوال متوالی پاسخ دهید. مطمئا اصلاح"کیفیت ورودی بر کیفیت خروجی اثر می گذارد" را شنیده اید.

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 3709
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


دلیل مهم برای تعیین استراتژی

همیشه «چرا» قبل از «چه چیزی» مطرح می شود.تنها زمانی می توانید استراتژی اثر بخش و طرح کسب و کار فوق العاده ای طراحی کنید که دلیل انجام آن،کاملا واضح و شفاف باشد.حال به پنج دلیل تعیین استراتژی کسب و کار می پردازیم: 1- افزایش بازگشت سرمایه:

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2552
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


بازیکنان کلیدی در تعیین استراتژی

چه افرادی باید در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک سهیم باشند؟پاسخ این است:هر کسی که مسئولیت انجام بخشی از برنامه استراتژیک را بر عهده دارد،باید در طراحی برنامه مشارکت داشته باشد. این شخص می تواند مالک شرکت،مدیر ارشد اجرایی،رئیس،رئیس جلسه و یا هر شخص کلیدی دیگری باشد

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2262
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.67 (6 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


تأثیر رهبری برفرهنگ و استراتژی سازمان

قاسم فرج پور خاناپشتانی و همکاران
چکیده: در عصر حاضر روند تغییرات و تنوع ابزار مورد استفاده در جریان زندگی، هر روز بیشتر می شود. سرعت تغییرات و دگرگونی به حدی است که هیچ یک از افراد بشر حتی در یک قرن گذشته پیش بینی چنین تغییراتی را نمی کرد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 5217
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

اقيانوس آبی؛ استراتژي رقابت در بازار بي‌رقيب

هدف از اين مقاله، بررسي تفکر جديدي درباره‌ استراتژي است. استراتژي و نوآوري در روشهاي مرسوم، بر خلق ايده در محدوده تعيين شده و ساختار يافته صنايع موجود تمرکز دارد. نوآوري يک پديده اتفاقي است که توسط تعداد محدودي از افراد درون شرکت، که معمولا در بخش تحقيق و توسعه فعاليت مي‌کنند، به دست مي‌آيد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2649

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید