خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شاید شما هم به عنوان یک استارت آپ یا مجموعه کسب و کاری کوچک و یا فردی که به دنبال استخدام و ارتباط برقرار کردن با مدیران شرکت های معتبر است نام شبکه اجتماعی لینکدین زیاد به گوشتان خورده باشد اما تا به حال سراغ آن نرفته اید و از مزایای زیاد این شبکه اجتماعی برا برقراری با سایر کسب و کارها یا مدیران مجموعه های بزرگ فقط به خاطر ترس از ورود به یک سرزمین ناشناخته جا مانده باشید .


در ابتدا بهتر است یک آشنایی کلی با شبکه اجتماعی لینکدین پیدا کنیم :


لینکدین چیست ؟
لینکدین Linkedin یک شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کارها و منخصصین است که از سال 2002 شروع به کار کرده است اما این روزها طرفداران این شبکه اجتماعی هر روز در بین کسب و کارها و متخصصین بیشتر از قبل می شود .

شاید بهتر باشد لینکدین را یک رزومه آنلاین برای افراد و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در نظر بگیریم . هر فردی بعد از ثبت نام در لینکدین می تواند یک پروفایل کاربری برای خود ایجاد کند و با دیگر متخصصین و کارفرمایان و دیگر کسب و کارها حتی رقیبان خود در ارتباط نزدیک باشد . نوع ارتباط در لینکدین کاملا کاری و حرفه ای است . و  محتوایی هم که در این شبکه رد و بدل میشود و به اشتراک گذاشته میشود محتوایی کاملا حرفه ای و تخصصی است .

این روزها حتی بسیاری از کارفرمایان و مدیران شرکت های بزرگ و کوچک برای استخدام نیروی حرفه ای از این شبکه اجتماعی کمک میگیرند . همین طور هر کسب و کاری می تواند اخبار و فعالیت های شرکت و کسب و کار خود را با کاربران و دنبال کنندگان برند خود به اشتراک بگذارد .


لینکدین به درد چه کسب و کارهایی می خورد ؟
اینکه گفتیم لینکدین یک شبکه اجتماعی کاملا تخصصی و حرفه ای است  در بعضی موارد می تواند برای بسیاری از کسب و کارها مزیت باشد و در بعضی موارد برای بسیار زا کسب و کارها می تواند کاملا غیر مفید و به درد نخور باشد . این یعنی چی؟

شما فرض کنید نوع کسب و کار شما به نحوی است که بازار هدف کسب و کار شما افراد عادی است نه شرکت ها و کسب و کارهای دیگر . مثلا می خواهید لباس یا عطر یا هر چیز دیگری در این سطح بفروشید . مشخصا در این نوع کسب و کارها استفاده از لینکدین به غیر از ثبت رزومه و نام برند و شرکت شما  برای فروش محصولاتتان می تواند غیر مفید ترین شبکه اجتماعی باشد . در این کسب و کارها قطعا بهتر است برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی از فیس بوک یا اینستاگرام استفاده کنید . اما اگر نوع کسب و کار شما B2B است . یعنی مشتری شما کسب و کارها و برندهای دیگر هستند ، پس قطعا بهتر است همین حالا برای ثبت نام در لینکدین ساتن یک پروفایل حرفه ای اقدام کنید .

 

 

 


چرا استفاده از لینکدین برای زندگی حرفه ای و کسب و کارمان مفید است؟
•    ایجاد ارتباطات مفید


به طور کلی نوع ارتباطات لینکدینی سه نوع هستند :



ارتباطات کاری و حرفه ای
این روزها منزوی بودن در هر کسب و کاری مساوی شکست حتمی است . پس برای ارتباط بیشتر با سایر کسب و کارها و حتی رقیبان یکی از راه ها استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله لینکدین است. در این شبکه می توانید روابط کاری خودتان را گسترش دهید .


ارتباط با مشتریان
یکی از راه های ارتباطی برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان خصوصا در کسب و کارهای B2B لینکدین است . این شبکه اجتماعی یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار است . به کمک این شبکه می توانید با میلیون ها مخاطب  هدف خود ارتباط برقرار کنید .


ارتباطات شخصی
لینکدین هم مانند هر شبکه اجتماعی دیگری می تواند محلی برای افزایش ارتباطات شخصی باشد . البته نکته مهم این است که فضای این شبکه اجتماعی ایجاب میکند قوانین سخت تری و حرفه ای تری را رعایت کنید .

پس هر روز سعی کنید که ارتباطات خود را در لینکدین بیشتر کنید و هر ماه کانکشن های خود را بیشتر از قبل کنید و کمی با هوش باشید و از ارتباطاتی که به نفع شماست و باعث ارتقای کسب و کارتان میشود استفاده کنید .


ارزش لینکدین در سئو سایت شما
بسیاری از متخصصان به این اعتقاد دارند که گذاشتن یک لینک در لینکدین در رتبه بندی گوگل و سئو سایت می تواند بسیار مفید تر و ارزشمند تر از یوتیوپ ، فیس بوک ، ایسنتاگرام و سایر شبکه های اجتماعی باشد .

گذاشتن لینک در لینکدین منجر می شود میزان کلیک شکا و ترافیک سایت تان بیشتر شود چون زمانی که لینک سایت تان را در لینکدین می گذارید گوگل وب سایت شما را از این طریق دنبال میکند و بالعکس و به این تریتیب میزان کلیک چه در لینکدین چه در گوگل افزایش می یابد .


احتمال فروش بیشتر
با گذاشتن اطلاعات تعدادی از محصولات تان در پروفایل لینکدین می توانید با ایجاد کانکشن های مختلف ارتباطات بیشتری داشته باشید و هم برند خود را به افراد بیشتری بشناسانید و هم تعداد زیادی مشتری بالقوه برای خود درست کنید .

 


منبع: 3ocial

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید