1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شبکه نوآوری تهران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد دارد با اجرای طرح توانمند سازی صدف، دانشجویان و فارغ‌‌التحصیلان دانشگاهی را برای ورود به بازار کار آماده و شرایط استخدام آنها در شرکت‌های دانش بنیان را فراهم کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، طرح توانمندسازی صدف با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کار و هدایت آنها در مسیر شغلی و حرفه‌ای مناسب و متناسب با شخصیت، استعداد و توانمندی‌های آنها، توسط شبکه نوآوری تهران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‏‌جمهوری و پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

در این دوره، افراد شرکت ‌کننده از طریق آزمون‌های خودشناسی و مصاحبه‌های اختصاصی، استعداد، علایق و نقاط قوت و ضعف‌های خود را شناسایی کرده و با کمک مشاوران و متخصصان مسیر شغلی خود را طراحی خواهند کرد.

شرکت‌کنندگان همچنین با حضور در کارگاه‌های توانمندسازی، مهارت‌هایی فنون مذاکره، کار‌گروهی، فن‌بیان و سخنرانی، برندسازی شخصی، برنامه ریزی توسعه شخصی، مهارت گزارش نویسی و مکاتبات اداری را فرا خواهند گرفت.

یکی از بخش‌های جذاب و منحصر بفرد این دوره، ‌برگزاری تورهای بازدید و آشنایی با اکوسیستم نوآوری کشور است. شرکت کنندگان در اردویی یک روزه بازدیدی از پارک علم و فناوری پردیس خواهند داشت و با فن بازار، زیست بوم نوآوری پارک، شبکه نوآوری تهران، مراکز نوآوری، شتاب دهنده های عضو پارک، نمونه‌های استارت آپ ها و افراد موفق کارآفرین آشنا خواهند شد.

شبکه نوآوری تهران اعلام کرد، آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره آموزشی پانزدهم آبان ماه و زمان آغاز این دوره و کارگاه‌های آموزشی در آذر ماه است. در پایان نیز نفرات برگزیده دوره طی رویدادی، فرصت ارائه توانمندی‌های خود به مدیران‌عامل و مدیران منابع انسانی شرکت‌های عضو شبکه نوآوری تهران را خواهند داشت. در ضمن شرکت‌کنندگان این دوره می‌توانند ضمن عضویت در شبکه نوآوری تهران از همه مزایای این شبکه شامل کسر خدمت سربازی، کارورزی، کاریابی، کارآفرینی، بیمه تکمیلی و تسهیلات مربوطه نیز استفاده کنند.

همچنین با حمایت مالی معاونت علمی ریاست جمهوری اعضای بنیاد ملی نخبگان از 90 درصد، دانشجویان تازه فارغ التحصیل شده یا در آستانه فارغ التحصیلی از 80 درصد و فارغ التحصیلان سال 90 تا 94 نیز از 60 درصد تخفیف برای شرکت در این دوره آموزشی برخوردار خواهند شد.

بنابراین تمامی فارغ التحصیلان یا دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تمامی رشته‌های تحصیلی دانشگاهی که تمایل به ورود به بازار کار دارند می توانند با شرکت در این دوره، شانس خودشان را برای استخدام امتحان و از مزایای شبکه نوآوری تهران استفاده کنند.

البته اولویت اصلی ثبت نام دوره های آموزشی این طرح با دانشجویان تازه فارغ التحصیل شده یا در آستانه فارغ التحصیلی است. فقط کافی است این افراد به صفحه ثبت نامhttp://tinet.ir  مراجعه و با کلیک روی قسمت زرد رنگ، ثبت نام اولیه خودشان را نهایی کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر