خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: اکثر ایده‌پردازان جوان در این استان به هنگام دریافت تسهیلات مبتنی بر ایده و دانش، با سدی به نام ضامن مواجه می‌شوند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محسن دیندار در نخستین همایش «وقف در علم و فناوری» در اردبیل اضافه کرد: اکثر ایده‌پردازان جوان به هنگام دریافت تسهیلات، با سدی به نام ضامن مواجه می‌شوند که عدم توانایی برای ارائه ضمانت‌های لازم برای بهره‌مندی از این قبیل مزایا باعث دلسردی و شکست در پیگیری طرح‌های کارآفرینی می‌شود.

وی به همین دلیل بر ضرورت مشارکت خیران در ضمانت مالی چنین افراد مبتکری تاکید کرد و استان اردبیل را استانی نوپا در حوزه وقف علمی توصیف کرد.

معاون پارک علم و فناوری استان ادامه داد: در ماه‌های اخیر فعالیت‌های بسیار چشمگیری را از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد استان اردبیل در بخش علم و فناوری شاهد بودیم و تداوم این مسیر تسهیل‌گر توسعه استان در بخش‌های علمی و صنعتی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ماهیت تشکیل و راه‌اندازی پارک علم و فناوری، این مجموعه محل مراجعه بسیاری از افراد دارای ایده بوده تا تصورات ذهنی علمی نخبگان جامعه تبدیل به کالا یا خدمات ارزنده شده و در راستای ایجاد کسب و کار و اشتغال گام برداشته شود.

دیندار تصریح کرد: در برخی از استان‌های کشور پیشروی بسیار مناسبی را در بخش‌های مرتبط با علم و فناوری شاهد هستیم و امیدواریم با حمایت‌های فرابخشی شاهد تحقق این موضوع در اردبیل نیز باشیم.

وی ادامه داد: با تشکیل دبیرخانه مستقل اداره اوقاف و امور خیریه و پخش و توزیع برگه‌ها و توضیحاتی در خصوص آشنایی واقفان با نحوه وقف و نیازمندی‌های موجود می‌توان در جذب مشارکت در طرح‌های مورد نیاز علمی گام‌های ارزنده‌ای برداشت.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید