خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان گفت: اتاق فکر راهبری کسب و کار در اتاق اصناف بهارستان با رویکرد «کارآفرینی» راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب، جعفر درویشی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ضرورت توجه به مقوله کارآفرینی اظهار داشت: اتاق اصناف در راستای ظرفیت مهم کارآفرینی درصدد راه‌اندازی اتاق فکر راهبری کسب و کار است که این اتاق فکر می‌تواند نقش مؤثر و مهمی در ایجاد و رونق کسب و کار ایفا کند.

وی با تأکید بر بها دادن و اعتماد به جوانان بیان کرد: اعتماد به جوانان کارآفرین در شهرستان بهارستان و باز گذاشتن مسیر رشد و توسعه کسب و کار برای جوانان می‌تواند کارآفرینی را به عنوان یک ویژگی با خود به همراه آورد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اتاق اصناف بهارستان در حوزه  کارآفرینی افزود: اتاق اصناف بهارستان همواره نقش پررنگی در رویدادهای چشم‌انداز توسعه و اقتصاد شهرستان دنبال کرده و آینده خوبی برای شهرستان بهارستان در حوزه کارآفرینی متصور است.

دوریشی سپس با اشاره به روند حرکتی و برنامه‌های اتاق اصناف در بخش‌های مختلف تصریح کرد: اتاق اصناف شهرستان در بخش آموزشی با برگزاری دوره‌ها و سمینارها و برگزاری نشست‌هایی با اعضای اتحادیه‌ها و کسبه به دنبال فراهم کردن بستری برای توسعه کارآفرینی سودآور در شهرستان بهارستان است.

وی در پایان با اشاره به لزوم مشارکت و همکاری اساتید برجسته دانشگاهی در حوزه کارآفرینی و تولیدکنندگان برتر خاطرنشان کرد: ارتباط با دانشگاه‌های شهرستان بهارستان و استان تهران با توجه به نقش مهم این مراکز آموزشی در ارائه راهکار و برنامه‌ریزی‌ها می‌تواند مسیر توسعه کسب و کار در شهرستان بهارستان را هموار سازد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید