مدیرعامل بانک شهر:
سامانه نظارتی امانتدار و انعکاسدهنده پیامهای شهروندان است
همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک گفت: وظیفه این سامانه امانتداری و انعکاس صحیح پیامهای شهروندان است.به گزارش امور ارتباطات و روابطعمومی، دکتر پورزرندی ابراز کرد: قدردان زحمات شهروندانی هستیم که از طریق ارتباط با این سامانه در جهت بهبود شرایط و خدمات این بانک سهیم بودهاند و معتقدیم که این عزیزان از برترین مشتریان فعال بانک بوده و شایسته تقدیر هستند.مدیرعامل و نایب رئیس هیئتمدیره بانک شهر، اظهار داشت:
سامانه نظارتی8655 به عنوان نخستین نمونه اینچنینی در شبکه بانکی کشور، از طریق شنیدن صدای مشتریان توانسته است بیش از 50درصد از مشکلات را برطرف کند.سیدجلال ضیائیان، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک نیز در ادامه گزارشی از روند فعالیت این سامانه در طول عمر یک ساله آن شامل تهیه و تدوین ساختار سازمانی و وظایف سامانه، ایجاد یکپارچگی در حوزه پشتیبانی خدمات مشتریان و نظارت، نصب و راهاندازی سامانههایCall Center و CRM، ایجاد صندوق صوتی مدیران، تشکیل جلسات ارتباط مستقیم و دریافت و پیگیری نزدیک به 189هزار پیام از سوی شهروندان ارایه کرد.
بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655)، با هدف تحقق شعار محوری"بانک شهر، بانک پاسخگو" با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیتپذیری و پاسخگویی، از تاریخ22 اردیبهشت ماه سال93راهاندازی شد.گفتنی است، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655) از طریق شماره تماس8655، پیام کوتاه 5000208655، پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و مراجعه به سایت بانک شهر به نشانی www.shahr-bank.ir آماده پاسخگویی به شهروندان و همکاران است.