خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: سمن های فعال این نهاد برای برخورداری از حمایت های مالی در قالب تسهیلات ارزان قیمت به سمت کارآفرینی سوق پیدا کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا،  هاشم اسماعیلی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری آستارا افزود: اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای حمایت از طرح های کارآفرینی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت، با صندوق کارآفرینی امید استان تفاهم نامه همکاری منعقد کرده و جوانان زیر 35 سال می توانند برای هر طرح تا یک میلیارد ریال تسهیلات بگیرند.
وی بیان کرد: کارگاه های آموزش پیش از ازدواج توسط سازمان های مردم نهاد در استان دایر شده و تا پایان سال جاری باید 30کارگاه توسط دو سازمان مردم نهاد آستارا راه اندازی شود و جشنواره آئین های سنتی ازدواج در سال آینده در همه شهرستان های گیلان برگزار خواهد شد.
اسماعیلی گفت: حل مشکلات قشر جوان نیازمند عزم ملی است و برای اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، باید به مشکلات قشر جوان در ستاد ساماندهی امور جوانان پرداخته شود.
فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: برای رشد و تعالی جوانان با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود، تلاش می کنیم و جوانان با مهارت آموزی، برای توفیق بیشتر در زندگانی خود تلاش کنند.
یونس رنجکش افزود: دولت تدبیر و امید برای اشتغال، گام های موثری برداشته و در این راه همه باید وارد عمل شوند تا با مهارت آموزی و توانمندسازی جوانان، فرصت های شغلی متعددی برای آنان فراهم شود.
حدود 90 سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت می کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و شش سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره ورزش و جوانان آن، در غرب استان گیلان قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید